اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مسئولان در حل مشکلات آبی چهارمحال و بختیاری موفق عمل کردند

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: مشکل آب که سالیان سال یکی از معضلات چهارمحال و بختیاری بود و برای مردم تبدیل به نگرانی بزرگی شده بود با حضور رئیس جمهور در استان به خوبی مدیریت و به نحو مطلوب حل شد.

مسئولان در حل مشکلات آبی چهارمحال و بختیاری موفق عمل کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر گفت: خوشا به سعادت شما مومنان که یک ماه بندگی کردید و نماز و روزه را برپاداشتید و دل در گرو عشق، مسیر سعادت را پیمودید.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اینکه انسانیت کمالات آدمی را بالا می‌برد، افزود: اگر رفتار و کردارها پسندیده باشد و مردم مودب به آداب دین باشند و مقررات الهی را رعایت کنند دین اسلام به نتیجه می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: اگر در تلاش هستید کسی را بشناسید به نماز و روزه آن شخص دقت نکنید بلکه دو خصلت راستگویی و امانت‌داری است که شخصیت افراد را به خوبی به منصه ظهور می‌گذارد لذا هر فردی باید تلاش کند در هر جایگاه و هر شغلی است این دو مورد را رعایت کند.

فاطمی بیان کرد: مجالس عبادی، شب‌های قدر، نماز جماعت، جلسات قرآنی در این ماه به خوبی شکل گرفت و لازم است این جلسات قرآنی و نمازهای جماعت در ماه‌های دیگر نیز ادامه داشته باشد و به صورت مستمر برپا شوند و مساجد در همه ایام سال رونق یابند.

وی با اشاره به راهپیمایی باشکوه مردم در روز قدس تصریح کرد: مردم در روز قدس گل کاشتند و با وجود همه فراز و نشیب‌ها و امتحان‌های مختلف به خوبی حمایت خود از جمهوری اسلامی را اعلام کردند و ثابت کردند به خون شهدا وفادار هستند.

فاطمی اظهار داشت: مسئولان نیز باید قدر این مردم را بدانند و علیرغم توطئه‌های دشمن در حل مشکلات مردم شتاب کنند البته کارهای زیربنایی و فعالیت‌های گسترده‌ای شکل گرفته است و اتفاقات خوبی برای استان رقم خورده که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی ادامه داد: مشکل آب که سالیان سال یکی از معضلات استان بود و برای مردم تبدیل به نگرانی بزرگی شده بود با حضور رئیس جمهور در استان به خوبی مدیریت و به نحو مطلوب حل شد.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول