اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نمازعید فطر در سراسراستان اقامه می‌شود

رییس ستاد نماز اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: نماز عید فطر در تمامی روستاها و شهرهای استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

نمازعید فطر در سراسراستان اقامه می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین محمد کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه نماز عید سعید فطر در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود، گفت: انجام وکسیناسیون سبب شده تا برخی از محدودیت‌های کرونایی برداشته شود لذا نماز عید فطر در تمامی روستاها و شهرهای استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

رییس ستاد نماز اقامه نماز چهارمحال و بختیاری افزود: نمازعیدفطر شهرکرد ساعت 7:30 صبح در حدفاصل خیابان شریعتی و طالقانی به امامت نماینده ولی فقیه در استان اقامه می‌شود.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های دیگر نیز نماز به امامت ائمه جمعه، جماعت و مبلغین اعزامی ویژه ماه مبارک در میعادگاه‌های نماز جمعه و گلزارهای شهدا برگزا می‌شود.

کریمی بیان داشت: صندوق‌های کمیته امداد و بهزیستی برای جمع‌آوری زکات فطریه در محل اقامه نماز مستقر می‌شود.

رییس ستاد اقامه نماز استان به رفت‌‌و‌آمد نمازگزاران  اشاره کرد و افزود: با همکاری شهرداری‌ها ایاب ذهاب نمازگزاران به محل برگزاری نماز در همه روستاها و شهرها به صورت رایگان انجام می‌شود و این سرویس دهی در شهرکرد از ساعت 5:30 دقیقه آغاز می‌شود.

وی در پایان از نمازگزاران خواست مهر و جانماز همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام/68036  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول