اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

13 سازه غیرمجاز در اراضی کشاورزی «کوهرنگ» تخریب شد

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کوهرنگ گفت: طی ۲ ماه اخیر ۱۳ فقره از ۴۵ فقره احکام بر زمین مانده در راستای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی اجرا شد.

13 سازه غیرمجاز در اراضی کشاورزی «کوهرنگ» تخریب شد

حمید حسین‌‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: سالیان گذشته ۴۵ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان کوهرنگ شناسایی شد اما اجرای حکم این موارد به دلایل مختلف مالی، تجهیزات، شرایط جوی و ... انجام نشد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کوهرنگ افزود: طی ۲ ماه اخیر ۱۳ فقره از این احکام در راستای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی اجرا و سازه‌های غیرمجاز در شرایط بد جوی تخریب شد.

وی افزود: به منظور جلوگیری از ساخت‌‌وسازهای غیرمجاز یگان حفاظت از اراضی کشاورزی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان گشت‌زنی می‌کنند و از هرگونه تخلف جلوگیری به عمل می‌آورند.

حسین‌پور ادامه داد: افرادی که تصمیم به ساخت‌وساز در اراضی کشاورزی را دارند باید قبل از هرگونه اقدام و سرمایه‌گذاری، استعلام‌های لازم را از امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دریافت کنند.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کوهرنگ بیان داشت: از آنجایی که در اجرای احکام قضایی نباید تعللی صورت بگیرد لذا اجرای احکام در مناطقی که بخاطر صعب‌العبور بودن جاده و ... به تأخیر افتاده در دستور کار قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: سامانه ۱۳۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش‌های مردمی در خصوص تغییر کاربری اراضی کشاورزی است.

پایان پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول