اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آزادی ۶۳ زندانی همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری گفت: در سالروز شهادت سردار دل‌ها ۶۳ زندانی به تعداد سال‌های عمر پربار شهید سلیمانی با همراهی محاکم قضایی، ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان استان آزاد خواهند شد.

آزادی ۶۳ زندانی همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی در چهارمحال و بختیاری

حمیدرضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در سالروز شهادت سردار دل‌ها ۶۳ زندانی به عدد سال‌های عمر پربار شهید سلیمانی با همراهی محاکم قضایی، ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان استان آزاد خواهند شد.

مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردمان بختیاری همواره به بزرگ منشی و سخاوت خود می‌بالند، افزود: در ایام دهه فاطمیه اولیای دم ۲ فقره قتل که در سال‌های ۱۳۸۷ و ۱۳۸۵ در لردگان اتفاق افتاده بود از خون محکومین گذشتند و به آنان زندگی دوباره هدیه دادند.

حیدری بیان داشت: اولیای دم مرحوم رحیمی که اجرای حکم را نیز اخذ کرده بودند در روز اجرای حکم به حرمت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دل‌ها از اجرای حکم خودداری کردند و عمری دوباره به «م.م» جوان ۳۶ ساله دادند.

وی افزود: در همین روز اولیای دم مرحوم جلیلی به تأسی از الگوی بخشش علوی و فاطمی از جکم قصاص «الف.ک» گذشت کردند و محکومی که از سال ۹۵ در پی درگیری طایفه‌ای منجر به قتل و در زندان شهرکرد به سر می‌برد آزاد شد.

انتهای پیام/ ۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول