اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

20 تیم تخصصی تولید محتوا در چهارمحال و بختیاری رقابت می‌کنند

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری از برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج با حضور ۲۰ تیم خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این رویداد حمایت، آموزش و توانمندسازی تیم‌ها برای رسیدن به بازار کسب‌وکار و تولیدات برتر کشوری است.

20 تیم تخصصی تولید محتوا در چهارمحال و بختیاری رقابت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد یاسر بیاتی صبح امروز در نشست خبری گفت: چهارمین رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج از ۲۵ الی ۲۷ آبان‌ماه با حضور ۲۰ تیم تخصصی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این رویداد در سه قالب پویانمایی، بازی تلفن همراه و نرم‌افزار تلفن همراه به مدت ۴۸ ساعت مداوم برگزار می‌شود و تیم‌ها به صورت شبانه‌روزی در این رویداد شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در آغاز این رویداد موضوعی مطرح می‌شود و شرکت‌کنندگان اقدام به تولید محتوا می‌کنند همچنین برای بهبود عملکرد، برای هر تیم ۲ مشاور در نظر گرفته شده و هر تیم توسط سه نفر داوری می‌شود.

بیاتی اظهار داشت: هدف از برگزاری این رویداد ایجاد نهضت تولید محتوای دیجیتال تخصصی، شناسایی تیم‌های تخصصی تولید محتوا در استان و حمایت، آموزش و توانمندسازی تیم‌ها برای رسیدن به بازار کسب‌وکار و تولیدات برتر کشوری است.

وی ادامه داد: تیم اول ۵ میلیون تومان، تیم دوم ۳ میلیون تومان و تیم سوم ۲ میلیون تومان دریافت می‌کنند و تیم‌های اول در هر رشته به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

بیاتی توضیح داد: این رویداد با مشارکت و حمایت دانشگاه شهرکرد، پارک علم و فناوری، بنیاد نخبگان، اداره‌کل میراث و گردشگری و صنایع دستی، شهرداری شهرکرد و کانون فرهنگی ورزشی شهرداری شهرکرد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد شرکت‌کننده‌ها آقا و ۴۰ درصد خانم هستند، افزود: اکثر شرکت‌کنندگان دانش‌آموز و دانشجو با سن ۱۴ تا ۳۰ در قالب تیم‌های ۳ تا ۵ نفره هستند.

بیاتی گفت: همزمان با این رویداد، رویداد تولید محتوای مردمی نیز برگزار می‌شود و اقشار مختلف می‌توانند آثار خود را برای این رویداد که موضوعات آن از پیش تعیین شده ارسال کنند.

وی تصریح کرد: بازدید برای مردم، مدیران و کارآفرینان آزاد است و می‌توانند از نزدیک روند برگزاری رویداد و تولید محتوا را که در دانشکده کشاورزی دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود تماشا کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول