اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رونمایی از پوستر ششمین جشنواره ابوذر در منزل تنها شهید رسانه‌ای چهارمحال و بختیاری

پوستر ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال و بختیاری در منزل شهید وهاب شهرانی کرانی تنها شهید عرصه رسانه در استان رونمایی شد.

رونمایی از پوستر ششمین جشنواره ابوذر در منزل تنها شهید رسانه‌ای چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، صبح امروز و در آستانه روز قلم پوستر ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال و بختیاری در منزل شهید وهاب شهرانی کرانی تنها شهید عرصه رسانه در استان رونمایی شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، فرمانده سپاه استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل بهزیستی و جمعی از مسئولان استان در این مراسم حضور داشتند.

احسان ربیعی در خصوص جزئیات برگزاری جشنواره ابوذر گفت: دبیرخانه ششمین دوره این جشنواره آثار شرکت‌کنندگان را در ۱۱ قالب گزارش تحلیلی و تحقیقی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست می‌پذیرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط‌آفرینی، خانواده جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و ۲ محور بومی استان با عنوان صنایع دستی و هنری و گردشگری ۱۳ محور جشنواره امسال است.

وی توضیح داد: آثار باید تا سی‌ام آبان‌ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال شود و هر خبرنگار با حداکثر چهار اثر در هر قالب می‌تواند در جشنواره شرکت کند.

ربیعی خاطرنشان کرد: آثار ارسالی باید از تاریخ یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ تا پایان آبان‌ماه امسال در یک رسانه مکتوب یا آنلاین دارای مجوز منتشر شده باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اختتامیه جشنواره و مراسم تجلیل از برگزیدگان در ایام دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

وی همچنین از شکل‌گیری شورای سیاست‌گذاری جشنواره جهت برنامه‌ریزی بهتر و کیفی‌تر شدن جشنواره ابوذر در استان خبر داد.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول