اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ضرورت پوشش حداکثری کنگره شهدای عشایر توسط رسانه‌های استان

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید از ظرفیت تمامی رسانه‌های مکتوب و مجازی برای پوشش رسانه‌ای کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور در استان استفاده شود.

ضرورت پوشش حداکثری کنگره شهدای عشایر توسط رسانه‌های استان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، محسن حسین‌میرزایی در نهمین جلسه هماهنگی ستاد کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مجاهدت‌ها برای برگزاری این کنگره قابل تقدیر است، گفت: باید شاهد حضور حداکثری اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان در این برنامه فرهنگی باشیم، حضور پرشور موجب تاثیرگذاری بیش‌تر می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: رصد مستمر اوضاع کمیته‌های برگزارکننده کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی استان تا روز برگزاری در دستور کار باشد و کاستی‌ها برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه فضاسازی برای کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: باید تغییر فضای شهری محسوس باشد، در فضای مجازی باید شاهد فضاسازی باشیم.

حسین‌میرزایی افزود: باید از ظرفیت تمامی رسانه‌های مکتوب و مجازی برای پوشش رسانه‌ای کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور در استان استفاده شود، نباید تفاوتی بین رسانه‌ها باشد، از فضای شبکه شاد هم برای اطلاع‌رسانی استفاده شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه اسکان و پذیرایی مهمانان در کنگره شهدای عشایر مورد توجه باشد، بیان کرد: مادران و پدران شهدا به‌صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرند، مسائل بهداشتی در طبخ غذا و اسکان مورد توجه باشد.

وی یادآور شد: از ظرفیت نیروهای اورژانس و سایر دستگاه‌های خدماتی برای ارایه خدمت در کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور استفاده شود، تا کنگره‌ای در شان شهدا برگزار شود.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول