اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دستگاه قضایی برای صیانت از حقوق مردم با کسی تعارف ندارد

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه قضایی برای تأمین آسایش و امنیت شهروندان و صیانت از حقوق ایشان با هیچ فرد یا نهادی تعارف ندارد.

دستگاه قضایی برای صیانت از حقوق مردم با کسی تعارف ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بهرامی در بازدید از دادگستری و دادسرای شهرستان بروجن گفت: انجام کار جهادی و خدمت به مردم در ابتدای امر مستلزم هماهنگی و هم‌افزایی میان کارکنان است و در این مسیر مجموعه قضایی و اداری دادگستری باید به مثابه ید واحده برای مرتفع کردن مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم گام بردارند.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری افزود: این وحدت و انسجام در بعد برون سازمانی در قالب تعامل و ارتباط میان دستگاه قضایی با سایر نهادها قرار می‌گیرد که باید بر اساس مسئولیت‌های هر نهاد تعریف و برای خدمت و پاسخ به مطالبات مردم عملیاتی و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی برای تأمین آسایش و امنیت شهروندان و صیانت از حقوق ایشان با هیچ فرد یا نهادی تعارف ندارد، خاطرنشان کرد: انعکاس این همکاری‌ها و توانمندی‌ها موجب جلوه‌گر شدن تصویر واقعی آرمان‌های انقلاب اسلامی نزد مردم است.

بهرامی در ادامه با بیان اینکه در مسیر قانون و روند اجرای عدالت همه یکسان و برابر هستند، اظهار داشت: دستگاه قضایی رمز موفقیت خود را در اجرای عدالت قرار داده و همواره سعی کرده با انجام وظایف شرعی و قانونی امیدواری مردم به نظام و انقلاب را بیشتر کند.

وی یکی از سیاست‌های مهم قوه قضاییه را اجرای سریع و دقیق احکام قضایی عنوان کرد و گفت: مسئولان قضایی باید اجرای احکام را به صورت دقیق و بر مبنای پیشگیری از وقوع جرم و حل سریع مشکلات مردم مورد توجه و نظارت خود قرار دهند. 

رئیس دستگاه قضایی استان در سخنان خود به موضوع تحریم‌ها و کمبود اعتبارات اشاره و اظهار کرد: مسئولان و مدیران قضایی در دادگستری‌ها و دادگاه‌های بخش استان می‌بایست صرفه‌جویی و مدیریت مصرف را سرلوحه کار خود قرار داده و همکاران قضایی و اداری را برای استفاده بهینه از امکانات تشویق کنند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول