اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مدیرکل امور استان‌های وزارت کار: برنامه ما ایجاد یک میلیون و 850 هزار شغل تا پایان 1401 است

مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هدف‌گذاری وزیر ایجاد یک میلیون و ۸۵۰ هزار شغل تا سال آینده است که سهم چهارمحال و بختیاری ایجاد ۳۴ الی ۳۵ هزار شغل است و همه اعضا باید در تحقق این عدد تلاش کنند.

مدیرکل امور استان‌های وزارت کار: برنامه ما ایجاد یک میلیون و 850 هزار شغل تا پایان 1401 است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد چکشیان ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نگاه خدمت باید تقویت شود، گفت: وزیر عنوان «وزارت مردم» را برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب کرد که این عنوان یک اسم نیست بلکه نگاهی است که در قالب اسم مطرح شده است.

معاون فرهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: یکی از مجموعه‌هایی که بیشترین خدمت‌رسانی را به مردم دارد این وزارتخانه است که اگر مدیران و کارکنان این اداره این وظیفه را حس کنند کارها رو به جلو خواهد بود.

وی ادامه داد: مسائل، چالش‌ها و مشکلات ما بسیار است لذا حل مسائل تنها به دست کارمندان نیست بلکه با نقش‌آفرینی مردم محقق می‌شود، رهبر انقلاب نیز در بیانیه گام دوم به ظرفیت جوانان بسیار تأکید و بر حرکت عمومی جامعه سفارش کردند لذا مانع‌زدایی و تسهیل امور برای حضور مردم در اداره امور باید در دستور کار قرار گیرد.

چکشیان اظهار داشت: گردشگری ظرفیت بالایی در این استان دارد و این حوزه نسبت به صنایع دیگر با سرعت بیشتر حرکت می‌کند لذا اهمیت گردشگری و وضعیت جغرافیایی و تاریخی استان نیاز به همت جدی در اداره کل استان دارد همچنین این امر در وزارتخانه نیز دنبال خواهد شد البته این مهم همت مردم را نیز می‌طلبد.

حبیب‌الله جلیلی در ادامه این جلسه با بیان اینکه خیلی از مردم فاصله گرفتیم، گفت: مبنای حرکت حکومت ما حکومت مردمی بود اما امروز کجای این قصه هستیم.

مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امانتی بالاتر از مسئولیت نیست، افزود: مسئولیتی به ما واگذار شده که خون چندین هزار نفر برای آن ریخته شده است پس هنگام تحویل گرفتن و تحویل دادن صندلی مدیریت به رضایت شهدا از عملکرد خود دقت نظر داشته باشیم.

ایجاد ۳۵ هزار شغل در سال آینده

وی در پایان گفت: برنامه‌ریزی وزیر ایجاد یک میلیون و ۸۵۰ هزار شغل تا سال آینده است که سهم این استان ایجاد ۳۴ الی ۳۵ هزار شغل است که همه اعضا باید در تحقق این عدد تلاش کنند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول