اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آغاز طرح مقابله با گرانفروشی در شهرکرد/ بازرسان بسیجی به مقابله با اخلالگران بازار می‌روند

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای بهبود فضای کسب و کار، سالم‌سازی و ایجاد محیط امن اقتصادی در بازار طرح پیشگیری و مقابله با گرانفروشی و احتکار از تاریخ ۱۰ دی‌ماه در دستور کار قرار می‌گیرد.

آغاز طرح مقابله با گرانفروشی در شهرکرد/ بازرسان بسیجی به مقابله با اخلالگران بازار می‌روند

محمدرضا عمرون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای اجرای بهبود فضای کسب و کار، سالم‌سازی و ایجاد محیط امن اقتصادی در بازار و با هدف هم‌افزایی و پیشگیری از نابسامانی در بازار عرضه، تقاضا، جلوگیری از اختلال احتمالی در بازار توزیع کالاهای اساسی و برخورد قاطع و بازدارنده با تخلفات گران‌فروشی و احتکار طرح پیشگیری و مقابله با گرانفروشی و احتکار از تاریخ ۱۱ دی‌ماه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: این طرح با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در برابر اخلالگران اقتصادی و نظارت بر روند تأمین و توزیع کالاهای اساسی ضمن همکاری با دستگاه‌های مختلف از جمله دادستانی، بازرسان بسیجی معرفی شده به سازمان جهاد کشاورزی و واحد بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف آغاز و با عوامل اخلالگر در نظم بازار برخورد قاطع می‌شود.

وی ادامه داد: جامعه هدف این طرح بازرسی تولیدکنندگان، واردکنندگان، بنکداران، عمده فروشان، شرکت‌های پخش، نمایندگان رسمی فروش اصناف توزیع کننده کالای اساسی و انبارهای رسمی و غیررسمی خواهد بود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول