اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کارگاه تولید پودر بهداشتی غیرمجاز در شهرکرد پلمب شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: کارگاه تولید پودر بهداشتی در شهرکرد اقدام به تولید پودر غیربهداشتی کرده لذا با توجه به تخلفات صورت گرفته با نظر کارشناس غذا و دارو کارگاه مذکور پلمب شد.

کارگاه تولید پودر بهداشتی غیرمجاز در شهرکرد پلمب شد

محمدرضا عمرون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای اجرای مصوبات شورای تحول سازمان متبوع و با رویکرد پیشگیری از تخلفات احتمالی گشت مشترکی با نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی، کارشناسان سازمان صمت، اداره نظارت بر اماکن عمومی و سازمان غذا و دارو استان چهار محال و بختیاری انجام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: بنا به گزارش واصله به ظن احتکار کالای اساسی از یک کارگاه تولید پودر موبر بهداشتی واقع در شهرکرد بازرسی و با توجه به عدم همکاری و کسب تکلیف از مقام قضایی، همکاران به محل وارد و هیچ گونه کالای اساسی رویت نشد.

وی ادامه داد: این در حالی بود که این مرکز اقدام به تولید پودر غیربهداشتی کرده لذا با توجه به تخلفاتی از جمله نداشتن مجوز بهره‌برداری، نداشتن مجوز بهداشت و ... با نظر کارشناس غذا و دارو کارگاه مذکور پلمب شد.

 عمرون در پایان گفت: از این مرکز اقلامی همچون یک کارتن ۱۴۱ عددی پودر بهداشتی، ۲۶۱ کارتن ۱۴۴ عددی پودر و ۳۲ ظرف ۳۰۰ عددی توقیف شد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول