اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تشدید نظارت بهداشتی بر بازار/ کشف 50 مورد تخلف و پلمب 12 واحد صنفی در شهرکرد

گشت‌های بازرسان در ساعات بعدازظهر و شب از جمله برنامه‌هایی که با جدیت دنبال می‌شود به طوری که در طی این مدت ۵۰ مورد تخلف کشف و ۱۲ واحد صنفی پلمب شده است.

تشدید نظارت بهداشتی بر بازار/ کشف 50 مورد تخلف و پلمب 12 واحد صنفی در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، غلامرضا قائدامینی گفت: با شکل‌گیری موج پنجم کرونا و تصویب محدودیت‌های جدید کرونایی، نظارت بازرسان این سازمان بر بازار استان طی ماه جاری تشدید شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صمت چهارمحال و بختیاری افزود:گشت‌های نظارت و بازرسی سازمان صمت استان از واحدهای صنفی واقع در گروه‌های شغلی ۱، ۲، ۳ و ۴ از ابتدای مرداد در چند شیفت کاری فعال شده‌اند.

وی گفت: گشت‌های بازرسان در ساعات بعدازظهر و شب از جمله برنامه‌هایی که با جدیت دنبال می‌شود به طوری که در طی این مدت ۵۰ مورد تخلف کشف و ۱۲ واحد صنفی پلمب شده است.

قائدامینی با تاکید بر اینکه اصناف استان از ساعت هشت شب باید تعطیل شوند، تصریح کرد: اصنافی که این دستورالعمل را رعایت نکنند علاوه‌بر معرفی به تعزیرات حکومتی تا ۲ هفته پلمب می‌شوند.

معاون نظارت،بازرسی و حمایت ازحقوق مصرف‌کنندگان صمت چهارمحال و بختیاری افزود: واحدهای صنفی علاوه‌بر رعایت ساعات فعالیت باید سایر پروتکل‌های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک، استفاده از محلول‌های ضدعفونی کننده و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

قائدامینی افزود: فعالیت رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ها باید به صورت بیرون‌بر باشد و واحدهای صنفی نانوایی نیز باید از دستگاه‌های کارتخوان استفاده کرده و از دریافت پول نقد خودداری کنند.

مسئولیت نظارت بر بازار و اصناف استان را بازرسانی از سازمان صمت و قرارگاه ۱۷ ربیع برعهده دارند.

چهارمحال و بختیاری دارای۴۳ هزار و ۵۹۰ واحد صنفی است که از این تعداد هشت هزار و ۲۷۸ واحد صنفی تولیدی، ۲۳ هزار و ۳۴۰ واحد صنفی توزیعی، هفت هزار و ۳۶۱ واحد صنفی خدمات فنی و چهار هزار و ۶۱۱ واحد صنفی خدماتی هستند.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول