اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رویداد استارت‌آپ «نوآوری در صنایع بسته‌بندی» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: بنا به اهمیّت جایگاهِ بسته‌بندیِ محصولات باغی، رویداد استارت‌آپی در قالب ایده‌شو با رویکرد نوآوری در صنایع بسته‌بندی و با تمرکز ویژه بر محصولات بادام برگزار شد.

رویداد استارت‌آپ «نوآوری در صنایع بسته‌بندی» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

حمیدرضا فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از برگزاری رویداد استارت‌آپ در قالب ایده‌شوی نوآوری در صنایع بسته‌بندی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: بنا به اهمیّت جایگاهِ بسته‌بندیِ محصولات باغی، رویداد استارت‌آپی(کسب و کار نو) در قالب ایده‌شو با رویکرد "نوآوری در صنایع بسته‌بندی" و با تمرکز ویژه بر محصولات بادام برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برگزاری رویدادهای استارتاپی می‌تواند به عنوان یکی از محورهای پایه در پشتیبانی از تولید مورد توجّه قرار گیرد و به‌ همین منظور رویداد استارت‌آپی "ایده‌شو نوآوری در صنایع بسته‌بندی" در قالب وبینار در مرکز خدمات فن‌آوری و کسب و کار شهرک صنعتی شهرکرد برگزار شد.

وی عنوان کرد: پس از بررسی‌های تخصّصی و با تصویب هیأت داوران، از میان ۱۹ ایده‌ی واصله، ۳ ایده‌ با عناوین "بسته‌بندی خشکبار و میوه‌های خشک در قالب طرح اوریگامی" ، "طراحی مفهومی بسته‌بندی محصول بادام" و "بسته‌بندی محصولات غذایی به‌وسیله‌ی شیت‌های کامپوزیتی خوراکی" به عنوان ایده‌های برتر، موفّق به کسب جوایز ریالیِ شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تداوم حمایت از ایده‌های مؤثر در تقویت بنیان‌های تولید، تصریح کرد: این شرکت به طرح‌های برتر در راستای تجاری‌سازی ایده‌های منتخب، حداکثر تا مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار، در قالب کمک بلاعوض می‌پردازد.

انتهای پیام/68024/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول