اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اصلاح و جابجایی 170 متر خط انتقال آب در بروجن به پایان رسید

مدیر امور آب‌وفاضلاب شهرستان بروجن گفت: عملیات اصلاح و جابجایی 170 متر از خط انتقال آب شرب مخزن مرجن به محله‌های فاطمیه ، دانشسرا و صنایع نیمه مزاحم با موفقیت به پایان رسید.

اصلاح و جابجایی 170 متر خط انتقال آب در بروجن به پایان رسید

بهروز سلیمی، امروز در گفت‌وگو با  خبرنگار فارس در شهرکرد از جابجایی خط انتقال آب آشامیدنی در شهر بروجن خبر داد و گفت: در جهت همکاری‌های بین دستگاهی و با هدف کمک به اجرای بهتر زیرساخت‌های شهری و رفع مشکلات ترافیکی خط انتقال آب شرب 350 میلی‌متری فولادی جابجا شد.

مدیر امور آب‌وفاضلاب شهرستان بروجن افزود: با توجه به اجرای طرح ترافیکی احداث میدان شهدای گمنام در ورودی شهرک الهیه و آرامستان بهشت فاطمه عملیات اصلاح و جابجایی 170 متر از خط انتقال آب شرب مخزن مرجن به محله‌های فاطمیه، دانشسرا و صنایع نیمه‌مزاحم با موفقیت به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه این پروژه بالغ بر سه میلیارد ریال برای شرکت آب و فاضلاب هزینه در برداشته است، بیان کرد: عملیات اصلاح و جابجایی این خط انتقال در قالب کارهای امانی توسط پرسنل سخت‌کوش امور آب و فاضلاب شهرستان بروجن انجام شده است.

سلیمی در پایان گفت: امور آب و فاضلاب شهرستان بروجن به 27 هزار و 500 مشترک خدمات آبرسانی ارائه می‌‌کند و جمع‌آوری، تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب 26هزار و 500 مشترک را نیز بر عهده دارد.

انتهای پیام

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول