اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دختران بام ایران، پیش‌قدم در آزادسازی زندانیان

مسئول ستاد دیه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نهادهای مردمی و یا افرادی که می‌خواهند در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد سهیم شوند می‌توانند نذورات نقدی خود را به حساب این اداره واریز کنند، گفت: گروه مردمی سه‌شنبه‌های مهدوی(دختران بام ایران) شهرکرد، برای این کار خیر پیش‌قدم شده‌ اند.

دختران بام ایران، پیش‌قدم در آزادسازی زندانیان

مجید صیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به قرار گرفتن در ماه رجب که دل‌های مومنان به یکدیگر نزدیک می‌شود و مقدمه‌ای برای راه یافتن به ماه بندگی خداست مناسبت‌ها و اعیاد بهانه‌های خوبی برای نیکی کردن و آباد نمودن آخرت است.

مسؤول ستاد دیه چهارمحال و بختیاری افزود: مناسبت‌های این ماه و ماه‌های آینده از جمله روز پدر بهانه خوبی برای آزادسازی زندانیان مقروض و جرائم غیرعمد است.

وی با بیان اینکه این دستگاه آمادگی همکاری با سمن‌ها و نهادهای مردمی را دارد، ادامه داد: نهادهای مردمی و یا افرادی که می‌خواهند در این ثواب اخروی و شادی دنیوی سهیم شوند می‌توانند نذورات نقدی خود را به حساب این اداره واریز کنند تا زندانیان واجد شرایط با مشارکت مردم، ستاد دیه استان و خیرین در روز پدر به آغوش خانواده خود بازگردند.

صیادی در پایان با بیان اینکه تا کنون گروه مردمی سه‌شنبه‌های مهدوی( دخترن بام ایران) شهرکرد، برای این کار خیر پیش‌قدم شده‌اند، گفت: دیگر گروه‌های مردمی نیز می‌توانند در حد توان خود در این سنت پسندیده شریک شوند تا زندانیان بیشتری آزاد شود.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول