اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

فارس من| انتقاد کارگران شهرداری بوشهر به کاهش حقوقشان/ شهرداری: پیگیر موضوع هستیم

معاون خدمات شهری شهرداری بوشهر با اشاره به اعتراض کارگران شهرداری بوشهر نسبت به عدم پرداخت معوقاتشان، گفت: سوابق بیمه‌ای کارگران شهرداری حل شده است و بیمه آبان‌ماه هم پرداخت شده است.

فارس من| انتقاد کارگران شهرداری بوشهر به کاهش حقوقشان/ شهرداری: پیگیر موضوع هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس در بوشهر، تعدادی از مخاطبان این خبرگزاری با ثبت سوژه‌ای با عنوان «پرداخت حقوق عقب افتاده کارگران شهرداری بوشهر» در سامانه فارس من، خواستار پیگیری این موضوع شدند.

پیش از ظهر امروز نیز گروهی از کارگران پسماند شهرداری بندر بوشهر،  در اعتراض به چند ماه معوقات بیمه‌ای و کاهش حقوق خود دست از کار کشیده و در پارک ژنرال این شهر تجمع کردند.

اکبر ارزنده یکی از کارگران پسماند شهرداری بندر بوشهر دراین‌رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: به همراه 100 نفر از کارگران شهرداری بوشهر نسبت به عدم پرداخت معوقات بیمه‌ای و کاهش حقوق خود، دست به تجمع اعتراضی زده‌ایم.

این کارگر شهرداری بوشهر افزود: تاکنون بیمه مرداد سال گذشته و اردیبهشت و شهریور سال جاری پرداخت نشده است.

 

ارزنده در خصوص کاهش حقوق کارگران شهرداری بوشهر گفت: قرارداد کارگران شهرداری به‌صورت ماهانه تنظیم می‌شود و حقوق پرداختی این ماه نسبت به ماه‌های گذشته نیز کاهشی بوده و با پیگیری این موضوع از مسؤولان، پرداخت بیمه را علت این کاهش دانسته‌اند.

ایمان چارکی معاون خدمات شهری شهرداری بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: امروز سوابق بیمه‌ای کارگران شهرداری حل شده است و بیمه آبان‌ماه هم پرداخت شده است.

وی در خصوص کاهش حقوق این ماه کارگران شهرداری، گفت: این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و اگر درصدی از حقوق به‌خاطر بیمه کاهش پیدا کرده، این هزینه به کارگران برگشت داده خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول