اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

شهرداری بوشهر و دعوای روز گذشته در جفره

عمارت امیریه در روز طوفانی و بارانی بوشهر، روز نسبتاً آرامی را پشت سر گذاشت و شاهد استعفای دوستانه یکی از اعضای جدید شورای شهر و انتقاد نسبت به عملکرد صداوسیما نسبت به عدم پخش مسابقات شاهین بوشهر بود.

شهرداری بوشهر و دعوای روز گذشته در جفره

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن احمدی: شورای اسلامی شهر بوشهر در روزهای آخرین خود با اعضای جدید و شهردار جدید چشم امید به اتفاقاتی دارند تا رضایت مردم را جلب کنند  اما مشکلات، عقب‌ماندگی‌ها و بقول شهردار پیمانکاران بی‌بنیه امیدها را کم‌رنگ کرده است.

آرزوی پوربهی برای حل مشکل کارگران شهرداری

داریوش پوربهی رئیس شورای شهر بوشهر در نطق ابتدایی خود آرزوی حل مشکلات کارگران شهرداری کرد و اظهار داشت: با انتصاب مسعود غلام‌زاده به‌عنوان سرپرست سازمان مدیریت پسماند، امیدواریم مشکلات عدیده‌ای که در این زمینه‌داریم برطرف شود. کارگران این سازمان مدتی است حقوق دریافت نکرده‌اند و به‌دفعات با ما تماس گرفته‌اند. ما نیز مانند این عزیزان نداری و فقر را تجربه کرده‌ایم و آرزو دارم مشکل حقوق و بیمه آن‌ها حل شود. متأسفانه ایراداتی در مسیر حل مشکلات است که نه به شهردار برمی‌گردد و نه به شورا.

شهرداری بوشهر و دعوای روز گذشته در جفره

طاهره شمشیری در نطق خود درخواستی از شهردار بوشهر داشت. وی خطاب به شهردار گفت: دیوارکشی در محله جفره که دیروز باعث درگیری  شد در اختیار شخص حقیقی است. شهرداری به‌عنوان متولی مجوز دیوارکشی به او داده ‌شده است. توضیح دهید که آیا موضوع ارتباطی به شهرداری و شورا دارد یا نه؟

صالحیان شهردار بوشهر در پاسخ به شمشیری گفت: چندین سال قبل برای این زمین سندی ثبت‌ شده و آن شخص آن را چند تکه کرده است. در سال‌های 90 یا 91 پروانه حصارکشی داده می‌شود و در تیرماه امسال این پروانه طبق قانون جمهوری اسلامی برای این فرد صادر می‌شود. تنها پیشنهادی که ما توانستیم برای این مشکل دادیم این بود که مردم از مراجع قانونی حکم موقت بگیرند که تا الآن چیزی به دست ما نرسیده است. شهرداری اگر پروانه‌ای صادر کرده، بر اساس اسناد بوده  و باید بررسی شود که چگونه این اسناد صادرشده است.

صداوسیما مسابقات فوتبال را پوشش نمی‌دهد

برزگرزاده نوک تیز انتقاد خود را متوجه کم‌کاری صداوسیمای مرکز بوشهر نسبت به پوشش بازی‌های تیم شاهین بوشهر و تیم پارس جنوبی جم کرد. وی بیان داشت: برای توسعه استان نیاز است همه افراد دست‌به‌دست هم دهند تا بتوان این مهم محقق شود. صداوسیمای مرکز استان بوشهر با وجود اینکه از مراکز قدیمی این سازمان است اما در زمینهٔ پوشش مسابقات ورزشی توقعات مردم استان را جامعه عمل نپوشانده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا، هواداران تیم‌های فوتبال امکان حضور در استادیوم را ندارند به امید پخش تلویزیونی نشستند. بالاخره ما باید کی از امکانات استانی بهره ببریم؟ مراکز دیگر که بعد از ما به وجود آمده‌اند شرایط پخش را مهیا کرده‌اند و دکتر ناظر و همکارانش در صداوسیما می‌توانند از تجربیات آن‌ها استفاده کنند.

شهردار بوشهر در تکمیل سخنان برزگرزاده اظهار داشت: با وجوداینکه شرایط برای پخش تلویزیون فراهم‌شده بود اما صداوسیما همکاری نکرد.

در جلسه امروز شورای شهر با استعفای زهرا رضایی عضو جدید شورای بوشهر موافقت شد. رضایی بیماری، سکونت در یاسوج و عدم رضایت خانواده برای عضویت یک‌ساله در شورا را دلایل استعفای خود عنوان کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول