@Soldier_of_Iran5 ساعت پیشدر پاسخ بهبرای چی خبری از بی بی سی رو توی صفحه اصلی فارس کار میکنید؟؟؟خودتون دارید بهش وجهه و مرجعیت میبخشید؟این روباه پیر در مورد خیلی از وقایع سیاسی ایران هم موضع گیری داره؟ ندانسته یا دانسته دارید به بی بی سی اعتبار میبخشید.میتونید نشریات معتبر فوتبالی مثل مارکا، بیلد و ... رو بذارید.
@Mehrayin5 ساعت پیشدر پاسخ بهدرخواست طرح سهفوریتی قانون مقابله با تهدید رهبر معظم انقلابhttps://farsnews.ir/Mehrayin/1782320739893212765مطالبهدرخواست طرح سهفوریتی قانون مقابله با تهدید رهبر معظم انقلاب
امضاکنندگان مطالبه دارند که هرچه زودتر مجلس باید باز شود و بهصورت سهفوریتی قانونی تهدیدآمیز و بازدارنده در مورد تهدید و سوءقصد به جان رهبرمان تصویب کند. این از هر قانون دیگری برای مردم مبعوثشده مهمتر است. از جان و نان و تمام دنیایمان مهمتر است. قانونی تصویب کنید که در صورت تهدید امام عزیزمان، از تمام موافقتنامههای بینالمللی خارج میشویم، مگر اینکه تهدیدکننده را به ایران تحویل دهند. طبق فتوای صریح مراجع عظام شیعه، تهدید جان امام در حکم اعلان جنگ است و فرد تهدیدکننده محارب است. باید در مجلس تصویب شود که یا فرد تهدیدکننده تحویل ایران میشود یا با کشورش برخورد خواهد شد. باید تصویب شود هیچ توافق و تفاهمی با دولتهایی که در ریختن خون امام و فرماندهان و فرزندان ایران دست داشتند، نداریم تا تحویل مجرمین، عذرخواهی رسمی و پرداخت خونبهای بسیار سنگین. تصویب کنید که در صورت تعرض از هر کشوری به جان امام ما، خاک آن کشور متعلق به ایران خواهد بود و تمام مسئولین آن کشور در هر سطحی خونشان هدر است. همچنین است تمام افراد داخلی و مسئولینی که حتی سهواً در ریختهشدن خون امام و یا تهدید جان او مقصرند و باید محاکمه شوند. نمایندگان باغیرت مجلس باید این قانون را در اسرع وقت تصویب کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user17091004301026952824 ساعت پیشدر پاسخ بهجایی که قرار یک موضوع کاملا اشتباه و غلط بنام تیم ملی فاجعه بار رو به مردم بقبولونیم که خیلی هم عالی بوده دست به دامن هر شبکه ایی حتی بی بی سی هم می شیم تا غلط را درست به مردم جلوه بدیم . این تیم ملی نه بازی بلد بود نه بازی کرد هی نیاد سر چهارتا شعاری که بازیکنا دادن ازشون تعریف کنید ،
@user17091016762366017074 ساعت پیشدر پاسخ بهایران نه حرفه ایه نه آماتورهحرفه ای . آماتور بودن یه نقطه مشترک دارن اونم اینه که هیچ اما و اگری تو بازیشون نیستولی ایران خیلی اما و اگر داره. تو هر تورنمنتی میره معلوم نیست چی میشه. میبازه؟میبره؟ایران حرفه ای نیست چون امکانات و دانش حرفه ای ندارهآماتور هم نیست چون کشور پر از استعداده فوتبالیه
@FatemehGHZ4 ساعت پیششبکه معاند بی بی سی خیلی خیلی هم غلط کرد. به بی بی سی ارجاع ندید دیگه لطفا. کم حرصمونو دربیارید.
@OmidDarabi3 ساعت پیشگریه کن گریه قشنگه.وقتی از اسمها میترسید همین میشه.هر وقت از اسم برزیل نترسیدید، گزارشگر آرزوی زودتر سوت پایان داور رو نکنه، تیم ملی فقط سعی کنه بهترین بازی خودش رو کنه،میشه امیدوار بود وگرنه ایران هیچوقت نمیتونه از مرحله مقدماتی صعود کنه.تغییر ذهنیت اولین گام پیشرفته.ایران در حال تلاشه
@user1744258362263 ساعت پیشدر پاسخ بهلحظات آخر کاملا از قبل طراحی شده بود، فقط کمی در محاسبهی زمان اشتباه کردن که اونم داور با نزدن سوت پایان و تاخیر یک دقیقهای به تکمیل سناریو کمک کرد، اگه دقت کنید یک موقعیت قبل از گل آخر رو اتریش با ناشیگری هدر داد، شاید این یک فرض محال باشه ولی دشمن از هیچ فرصتی واسه ضربه به ما فروگذار نیست
@user1744258362263 ساعت پیشدر پاسخ بهاین مقالهی بیبیسی فرضیه طراحی بودن بازی اتریش الجزایر رو تقویت میکنه، از هر فرصتی واسه هر ضربهای حتی ضربه عاطفی به ملت ایران استفاده میکنن این ورود خاص بیبیسی برای برجسته سازی بدشانسی ایران فرضیه طراحی در این بازی کذایی رو تقویت میکنه خصوصا اجرای ناشیانه ی این نمایشنامه در لحظات آخر و کش دادنش