نمایشگاه بهاره مشاغل خانگی رباط‌کریم افتتاح شد + عکس

نمایشگاه بهاره مشاغل خانگی شهرستان رباط‌کریم با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.
به گزارش شهر و صنعت از رباط‌کریم؛ نمایشگاه بهاره مشاغل خانگی شهرستان رباط‌کریم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ترابی امام جمعه شهرستان رباط‌کریم، رضا آقاعلیخانی فرماندار شهرستان رباط‌کریم، حسن قشقاوی نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان، سام دلیری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، حمید کریمی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رباط‌کریم و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به مدت ۱۲ روز فعالیت خود را آغاز کرد.در این رویداد تولیدکنندگان مشاغل خانگی شهرستان، محصولات خود را در بخش‌های مختلف از جمله صنایع‌دستی، تولیدات خانگی، محصولات فرهنگی و سایر ظرفیت‌های بومی عرضه می‌کنند.️گفتنی است این نمایشگاه از ۱۸ تا ۳۰ خردادماه در محل تعیین‌شده برپا بوده و با هدف حمایت از تولیدکنندگان خرد، توسعه مشاغل خانگی و تقویت اقتصاد محلی، میزبان فعالان این حوزه است و همه‌روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
فیلم‌های تولیدی ما را اینجا ببینید.برای دسترسی سریعتر به اخبار ایران، داخلی و خارجی، استان تهران؛ شهرستان‌های اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پردیس، پیشوا، تهران، دماوند، رباط‌کریم و پرند، ری، شمیرانات، شهریار، قدس، قرچک، فیروزکوه، ملارد، ورامین صفحه مربوطه را از اینجا دنبال کنید.انتهای پیام/#ایران #تهران#رباط‌کریم#پرند#نصیرشهر#فرمانداری#مجلس#امام_جمعه#میراث_فرهنگی#گردشگری#صنایع_دستی#مشاغل_خانگی#فرهنگی#نمایشگاه#تعاون_کار#رفاه_اجتماعی#استانداری_تهران#بهاره#شهرداری#شورای_اسلامی_شهر
00:11 - 19 خرداد 1405

0 بازدید