نمایشگاه بهاره مشاغل خانگی رباطکریم افتتاح شد + عکس
نمایشگاه بهاره مشاغل خانگی شهرستان رباطکریم با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.
به گزارش شهر و صنعت از رباطکریم؛ نمایشگاه بهاره مشاغل خانگی شهرستان رباطکریم با حضور حجتالاسلام والمسلمین حسن ترابی امام جمعه شهرستان رباطکریم، رضا آقاعلیخانی فرماندار شهرستان رباطکریم، حسن قشقاوی نماینده مردم رباطکریم و بهارستان، سام دلیری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، حمید کریمی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رباطکریم و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به مدت ۱۲ روز فعالیت خود را آغاز کرد.در این رویداد تولیدکنندگان مشاغل خانگی شهرستان، محصولات خود را در بخشهای مختلف از جمله صنایعدستی، تولیدات خانگی، محصولات فرهنگی و سایر ظرفیتهای بومی عرضه میکنند.️گفتنی است این نمایشگاه از ۱۸ تا ۳۰ خردادماه در محل تعیینشده برپا بوده و با هدف حمایت از تولیدکنندگان خرد، توسعه مشاغل خانگی و تقویت اقتصاد محلی، میزبان فعالان این حوزه است و همهروزه از ساعت ۱۱ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. 00:11 - 19 خرداد 1405