اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تمدید مجدد مهلت ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تا پایان اردیبهشت‌ماه

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی از تمدید مجدد مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان 1398 تا پایان اردیبهشت‌ماه خبر داد.

تمدید مجدد مهلت ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تا پایان اردیبهشت‌ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، غلامرضا شریفی، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و پیامدهای اقتصادی ناشی از آن اظهار داشت: با توجه به درخواست های مکرر فعالان اقتصادی به سبب شرایط حادث شده ناشی از شیوع ویروس کرونا، براساس دستورالعمل سازمان امور مالیاتی کشور، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم (زمستان 1398) تا پایان روز چهارشنبه مورخ 31 اردیبهشت‌ماه 1399 تمدید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس امکان برخورداری صددرصد بخشودگی جریمه عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر همچنین جریمه تأخیر در مدت یاد شده در صورت درخواست کتبی برای مودیان فراهم است.

شریفی خاطرنشان کرد:  پیش از این نیز مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان 1398 تا پایان فروردین‌ماه تمدید شده بود که با توجه به تداوم شرایط خاص ناشی از ویروس کرونا در کشور این مهلت تا پایان اردیبهشت‎ماه افزایش یافت و مودیان نظام مالیات بر ارزش افزوده به‌منظور ارائه اظهارنامه مالیاتی خود باید به سایت عملیات الکترونیک مالیات بر ارزش افزوده به آدرس WWW.EVAT.IR مراجعه کنند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول