اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ضرورت توجه به محتوای تولیدات فرهنگی

امام جمعه ارومیه گفت:تولیدات فرهنگی اهمیت بسیاری در تربیت باورها و افکار و رویکرد های جامعه دارد لذا مسوولان به کیفیت و محتوای این تولیدات دقت و نظارت بیشتری کنند.

ضرورت توجه به محتوای تولیدات فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: تولیدات فرهنگی از موضوعات مهمی است که باید نسبت به کیفیت آن توجه جدی شود.

وی شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری به این موضوع تاکید دارند و باید به این موضوع بیشتر توجه شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی ادامه داد: با توجه به کیفیت تولیدات داخل، ما مردم وظیفه داریم از تولید کنندگان داخلی حمایت کنیم.

قریشی یادآور شد: اگر بخواهیم روی پای خود بیاستیم باید مردم و مسئولان به این موضوع توجه داشته باشند که از لوازم خانگی ایرانی استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری طی سخنرانی برای دانش آموختگان دانشکده افسری فرمودند نیروهای نظامی مانند قلعه هستند که امنیت و آبروی مردم را حفظ می‌کنند و لباس سربازی باعث افتخار است.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی، تصریح کرد: مقام معظم رهبری به اینکه امنیت در سایه مجاهدت نظامی‌ها جاری و ساری است و در سایه این تلاش‌ها است که ایران از امن‌ترین کشورها است.

امام جمعه ارومیه به معنویت در بین نظامیان اشاره کرد و گفت: امنیت نباید عاریه‌‌ای باشد و باید امنیت در سایه نظامیان همان کشور تامین شود و برای اینکه کشور روی پای خود بیاستد باید امنیت به دست خود مردم و نظامیان تامین شود.

قریشی با اشاره به خشکسالی‌های اخیر، افزود: امسال بارندگی‌ها کاهش یافته است و از خداوند طلب رحمت می‌کنیم تا با آغاز فصل بارش‌ها شاهد افزایش بارش باشیم و برای این منظور توصیه می‌شود با برنامه ریزی و صرف جویی، در صورت امکان نماز جعفر طیار اقامه شود.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه غیر از اعمال طبیعی، اعمال انسان نیز در رزق و روزی موثر است، اعلام کرد: توبه وسیله‌ای برای افزایش نعمت برای ما انسان‌ها است و اگر از گناهان خود استغفار کنیم درهای رحمت خداوند نیز به روی انسان‌ها باز می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول