اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تلاش دشمن علیه فرهنگ جامعه/ لزوم تقویت تولیدات فرهنگی

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه طبق روایات در بین کارهای خیر بالاتر از همه هدایت انسان‌ها است، گفت: هر چه تولیدات فرهنگی تقویت شود زمینه‌های ظهور و نجات انسان هم نزدیک‌تر می‌شود.

تلاش دشمن علیه فرهنگ جامعه/ لزوم  تقویت تولیدات فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با دست‌اندرکاران اعتلای فرهنگی شهر بیرجند با تأکید بر اینکه ارزش انسان به نوع اندیشه او است، اظهار داشت: کاری که شما طرح و برنامه آن را پیاده‌سازی و تعقیب می‌کنید در مدار اندیشه است که مهم‌ترین مسئله جهان هستی و در فلسفه خلقت است.

وی بیان داشت: تمام طبقات مختلف در نوع عمل و رفتار در اندیشه مشخص می‌شود و وقتی اندیشه یک انسان بالاتر از حد یک حیوان نیست ارزش او از حیوان پایین‌تر می‌آید چون حیوان چیزی را ضایع نکرده و طبق طبیعت خود رفتار کرده اما انسان ابزار رشد داشته اما آن را به کار نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه ارزش هر کار و امری در اندیشه است و ارزش اندیشه نیز در نقطه هدف آن است، عنوان کرد: وقتی انسان به بلوغ انسانیت نرسد و در حد همان جنین بماند یک حیوان است و حیوان هم جز درندگی چیزی ندارد.

عبادی افزود: ضمن تشکر و دعای خیر از طرح، گزارش و اقداماتی که ارائه کردید شما باید این کار را را گسترده‌تر و با شتاب مناسب ادامه دهید چرا که امروز ما در بهترین شرایط هستیم و از فرصت‌ها بیشترین استفاده را انجام دهید.

وی مطرح کرد: دشمنان با انواع و اقسام روش‌ها در صحنه‌های مختلف سعی دارند به کشور ما آسیب وارد کنند اما آن‌ها به صورت فوق تخصصی روی مقوله فرهنگ کار می‌کنند، دشمن اگر اقتصاد را هدف می‌گیرد و می‌زند به این دلیل می‌زند که به فرهنگ برسد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تبیین کرد: بیش از ۴۰ سال است همه عناصر استکبار می‌گویند ایران باید تغییر جهت بدهد منظور آنان از تغییر جهت این است که فرهنگ که روی ارزش‌های انسان کار می‌کند باید از بین برود و بقیه امور مانند سلاح هسته‌ای و اورانیوم و این‌ها بهانه‌ای بیش نیست.

عبادی با تأکید بر اینکه طبق روایات در بین کارهای خیر بالاتر از همه هدایت انسان‌ها است خطاب به جمع حاضر، متذکر شد: کار خود را توسعه و گسترش دهید چون شرایطی که در دنیا است فرصت را زود می‌گیرد لذا هر چه تولیدات فرهنگی تقویت شود زمینه‌های ظهور و نجات انسان هم نزدیک‌تر می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر مسائل را به صورت تخصصی و علمی و با قالب‌های تبلیغاتی صحیح و با حضور در صحنه‌ها ادامه دهید خودش توسعه ایجاد می‌کند لذا قدم به پیش بگذارید خدا هم شما را کمک می‌کند و فتح و پیروزی در انتظار شما است چون وقتی اندیشه تغییر کرد تمام پیروزی اینجا است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: وقتی پیروزی، پیروزی است که پیروزی در اندیشه و عقیده باشد و این مربوط به کار شما است، خدا ارواح طیبه شهدا را از ما راضی کند آن‌ها کارهای سخت‌افزاری را با فدای جان انجام دادند که شما در نرم‌افزار بتوانید موفق باشید.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول