29 بهمن 1404

گزینه‌های روی میز ایران در مصاف با آمریکا

مذاکرات در جریان است اما در کنار آن بعضا تهدیدات نظامی آمریکایی‌ها نیز شنیده می شود. ایران آماده‌ است تا همه امکان‌های خود را به کار بگیرد و همه امکانات طرف مقابل را در آتشی که خودش برپاکرده بسوزاند. اما با نگاهی واقع‌بینانه امکان‌های پیش‌روی ایران در مقابل ایالات متحده آمریکا چیست؟
تصویر نمایه‌ی ‌Hamidreza‌
@Hrz200829 بهمن 1404
در پاسخ به
ایران فقط قدرت بازدارندگی داره و هیچ توانی برای مقابله با آمریکا ندارهاگه جنگی صورت بگیره خون های زیادی از مردم ریخته میشه به امید موفقیت در مذاکرات
از نظر شما غربپرستان آمریکا قدرت مطلق است و بقیه باید غلام حلقه به گوشش باشن.جمع کنید بساطتون رو.اگر جنگی صورت بگیره قطعا ایران عزیز و نیروهای نظامی غیورمان منطقه را به آتش خواهند کشید.ما آغاز کننده هیچ جنگی نیستیم ولی حتما پایانش با ماست.نمونه اش جنگ 12 روزه با محور صهیونیستی/ناتو که التماس کردن
20:23 - 29 بهمن 1404

3 واکنش
88 بازدید