29 بهمن 1404گزینههای روی میز ایران در مصاف با آمریکا
مذاکرات در جریان است اما در کنار آن بعضا تهدیدات نظامی آمریکاییها نیز شنیده می شود. ایران آماده است تا همه امکانهای خود را به کار بگیرد و همه امکانات طرف مقابل را در آتشی که خودش برپاکرده بسوزاند. اما با نگاهی واقعبینانه امکانهای پیشروی ایران در مقابل ایالات متحده آمریکا چیست؟
@amir_moradi29 بهمن 1404در پاسخ به واز نظر شما غربپرستان آمریکا قدرت مطلق است و بقیه باید غلام حلقه به گوشش باشن.جمع کنید بساطتون رو.اگر جنگی صورت بگیره قطعا ایران عزیز و نیروهای نظامی غیورمان منطقه را به آتش خواهند کشید.ما آغاز کننده هیچ جنگی نیستیم ولی حتما پایانش با ماست.نمونه اش جنگ 12 روزه با محور صهیونیستی/ناتو که التماس کردن
@Argada29 بهمن 1404در پاسخ به ومذاکرات فریب است بارها اثبات شده و این بار هم اثبات خواهد شد که مذاکره راه حل علاج کشور نیستجالب است که امید به مذاکراتی بستی که دقیق دنبال از بین بردن قدرت بازدارندگی ایران هستند!
@user17078349065429 بهمن 1404در پاسخ به وخودت فهمیدی چی گفتی ؟! خوب اگر قدرت بازدارندگی داره یعنی کسی بهش چپ نگاه نمی کنه یعنی اگر دشمن خطا کرد شکست شدیدی می خوره یعنی جرات حمله به ما را ندارد و...