اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

دشمن سعی دارد حجاب را برای بانوان بی‌ارزش جلوه دهد

امام جمعه شهر جدید مهستان(هشتگرد)، گفت: حجاب زن مسلمان از مظاهر اسلامی است و دشمن تلاش دارد این حجاب را در بین زنان ایرانی بی‌ارزش جلوه دهد و اسلام و انقلاب اسلامی را تضعیف کنند که این‌ها خیالات باطنی است که فقط تصور آن را دارند و از هر اقدامی عاجزند.

دشمن سعی دارد حجاب را برای بانوان بی‌ارزش جلوه دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، همزمان با هفته فراجا و در راستای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و ولایت فقیه، سرهنگ علی سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ به اتفاق هیأت همراه با حجت الاسلام و المسلمین صفدری امام جمعه شهر جدید مهستان دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدا سرهنگ سلیمانی اشاره ای به حضور شبانه روزی کارکنان فراجا به منظور ایجاد امنیت به ویژه در حوادث اخیر داشت و گفت: پای ایران قوی با تمام قوا ایستاده ایم و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم و افتخارمان این است در راه امنیت جان خود را فدا کنیم.

وی افزود: حمایت‌های ائمه جمعه همیشه شامل حال کارکنان انتظامی بوده که جای تقدیر دارد و در این میان همراهی دیگر دستگاه ها با پلیس، خود موجب ارتقاء امنیت اجتماعی بیشتر در سطح این شهرستان خواهد شد.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ خاطر نشان کرد: علی رغم همه سختی‌ها خداوند سبحان را شاکریم که در مقابله با نا آرامی هایی که مسبب آن دشمنان بودند اجازه سوء استفاده به کسی را ندادیم و نگذاشتیم نسبت به اموال دولتی و شخصی تعرض و تخریبی صورت گیرد و نشان دادیم که سرباز امام زمان ( عج ) و ولایت هستیم و این سربازی برگ افتخاری برای کارکنان فراجا است.

در ادامه امام جمعه شهر جدید مهستان نیز با تبریک هفته فراجا و تشکر از زحمات خداپسندانه مدافعان نظم و امنیت، بیان کرد: تلاش های فراوانی که فراجا برای امنیت این نظام و کشور می کشد به خوبی مشهود است چرا که بیش از دیگر دستگاه ها مورد هجمه و تهدید دشمن قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: برای انقلاب پلیس همیشه جان فشانی کرده و فراجا که مانع مهمی برای رسیدن دشمن به اهداف شوم خود بود، لذا ایجاب کرد تا دشمنان بر روی پلیس متمرکز شوند و مساله حجاب را بهانه ای برای ایجاد اقدامات ناهنجار روزهای اخیر و مورد هدف قرار دادن پلیس کنند.

صفدری گفت: حجاب زن مسلمان از مظاهر اسلامی است و دشمن تلاش دارد این حجاب را در بین زنان ایرانی بی‌ارزش جلوه دهد و اسلام و انقلاب اسلامی را تضعیف کنند که این‌ها خیالات باطنی است که فقط تصور آن را دارند و از هر اقدامی عاجزند.

وی اظهار کرد: این نظام ما یک نظام ارزشی، الهی و ولایی است و مسئولان امنیت بدانند که وقتی جان خود را برای امنیت این نظام در دست گرفتید در واقع از نظام و رهبری امام علی ( ع ) حمایت می کنید و شما به وظیفه دینی خود عمل کرده اید و این جای افتخار دارد.

گفتنی است، در پایان این دیدار، امام جمعه شهر جدید مهستان به پاس زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان فراجا، با اهدای لوح از فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ تقدیر کرد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول