اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

هشدار جدی دادستان البرز به محتکران لوازم بهداشتی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز به گرانفروشان و احتکارکنندگان هشدار جدی داد و گفت: برخورد جدی در انتظار افرادی است که از شرایط سوء استفاده می‌کنند.

هشدار جدی دادستان البرز به محتکران لوازم بهداشتی

حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب کرج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج در خصوص  تشریح تدابیر اتخاذ شده برای مقابله با احتکار یا کم فروشی اقلام بهداشتی شامل مواد ضد عفونی کننده و ماسک، گفت: دادستانی از همان ابتدا و با اعلام خبر شیوع کرونا به این موضوع ورود کرده و یکی از معاونان دادستان مأمور پیگیری تخصصی پرونده‌های تعزیزات در مورد هر نوع گرانفروشی یا احتکاراقلام بهداشتی شده است.

وی افزود: به کلیه نهادهای مسؤول از جمله اداره کل تعزیزات حکومتی استان ابلاغ شده  بازدیدهای میدانی خود را تشدید کنند و ضمن برخورد قانونی با هر نوع تخلف در این زمینه، نتایج را به دادستانی اعلام نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب کرج از همکاری اداره کل اطلاعات استان البرز، اطلاعات سپاه، نیروی انتظامی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز و دانشگاه علوم پزشکی استان برای نظارت بر توزیع اقلام بهداشتی خبر داد و گفت: سوداگری در مورد اقلام و کالاهای مربوط به سلامت مردم پذیرفتنی نیست و مجازات شدید در انتظار محتکران خواهد بود.

وی گفت: با توجه به اینکه تقاضای اقلام بهداشتی افزایش یافته است مسئولان در استان متعهد شده‌اند با ورود مکشوفات و تولیدات جدید به چرخه عرضه درروزهای آتی کمبودها را برطرف کنند.

انتهای پیام/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول