19 فروردین 1405
اشخاصتریدر انلاین شاپ هاکسانی که واردات و صادرات میکننبرنامه نویس افرادی که تنهای سرگرمیشون اینترنتهو.........این ها نه اشوبگر هستن نه جاسوساینترنت حق همست نه یک عده خاص#اینترنتنمایش بیشتر
تصویر نمایه‌ی ‌فدایی رهبرم‌
فدایی رهبرم

@user1709100194707331508  •  19 فروردین 1405

مخالفان نظر بنده تنها علاقه شن به اینترنت امریکایی یا جاسوسی است یا نشر اکاذیب و یا فساد. ولاغیر.هر چه اینترنت دارد شبکه ملی بهترش را دارد و هر روز بهتر می‌شود
تصویر نمایه‌ی ‌فدایی رهبرم‌
@user170910019470733150819 فروردین 1405
در پاسخ به
انلاین شاپ در روبیکا هم هست.ترید حرام است مگر در صورت پرداخت زکات و میتوان ارز دیجیتال ریال ترید کرد.وارداد صادرات نیاز به پول دارد نه اینترنت.برنامه نویس باید برنامه بنویسد با اینترنت چه کار دارد.بنده خودم مقدمات پاورپوینت را ببدم و اینترنت نمیخواهم
خیلی میخواستم جلوی خودمو بگیرم و جدی جوابتو بدم ولی خنده نمیزاره شرمنده😂😂😂#اینترنت#اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید
20:07 - 19 فروردین 1405

1 واکنش
1598 بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌فدایی رهبرم‌
@user170910019470733150819 فروردین 1405
در پاسخ به و
نخند و تفکر کن،شاید به راهدراست هدایت شدی. اگر بجای علافی در اینترنت چهار تا اردو جهادی میرفتی امروز این تفکر را نداشتی.