تصویر سربرگ نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌

یک فرد با ادب (نسخه ۲)

@Yeki_100
دارای سابقه ۳ تروردر دوتا از ترور ها هیچ جنازه ای از بنده باقی نماند
تاریخ پیوستن: اسفند 1401
متولد: 19 فروردین
تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_1006 اردیبهشت 1405
حالا همه مشکل شمارو ندارن که جناب چرا ناراحت میشی#اینترنت

این خبر حذف شده است.


تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_1006 اردیبهشت 1405
جاتون خالیحاضرم اینحا فقط گشت بزنم ولی نیام روبیکا#اینترنت

تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_1006 اردیبهشت 1405
دلیلش:شانس مارو😂#اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
یک فرد با ادب (نسخه ۲)

@Yeki_100  •  6 اردیبهشت 1405

گوگل پلی بازه واسماختلاله یعنی؟#اینترنت

تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_1006 اردیبهشت 1405
گوگل پلی بازه واسماختلاله یعنی؟#اینترنت

تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_1003 اردیبهشت 1405
خدایا چی میشه من اینو تنها گیر بیارم؟خواسته زیادی مگه ازت میکنم؟#اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌نیمه خبرنگار‌
نیمه خبرنگار

@Bettercallsaul  •  2 اردیبهشت 1405

۲ MB

تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_1003 اردیبهشت 1405
یعنی صبح کسی نرفته واقعا؟مگه امکان داره؟؟#اینترنت

تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_1003 اردیبهشت 1405
یه سوالاعتراضات صبح چی شدچرا هیچ خبری ازش نیستحتی تو فارس تعاملی کسی بهش اشاره ای هم نمیکنهیعنی چی#اینترنت

تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_1003 اردیبهشت 1405
خیلی دوست دارم این زنان حامی اینترنت ملی رو حضوری و فیزیکی گیر بیارم#اینترنت

تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_1003 اردیبهشت 1405
چرا به خاطر بچه های تو که معلوم نیس با چه تفکراتی چیا میبینن و چیکارا میکنن ما باید از اینترنت بین الملل محروم باشیم؟واسم مهم نیست میتونستی بهتر بارشون بیاری#اینترنت

این خبر حذف شده است.


تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_1003 اردیبهشت 1405
بلا رمزی ایز یومورتا#اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌َAlone‌
َAlone

@iamaloneforever  •  3 اردیبهشت 1405

بازیگر عالی نقش اول سریال the last of us بودم ولی الی سیب زمینی خرابم کرد#اینترنت

تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_1003 اردیبهشت 1405
وای چقد طنزی آخههزینه اضافی؟مگه الان که اینترنت ملیه براتون رایگانش کردن؟ همون قیمت اینترنت بین الملل دارن اینترنت ملی که زندانی بیش نیست میکنن تو پاچمون#اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌مَلِکا ثابِت‌
مَلِکا ثابِت

@Malekasabet  •  3 اردیبهشت 1405

در پاسخ به
اینترنت باید ملی بشهکسب وکارهای اینترنتی باید با پشتیبانی امنیتی تو این فضا حمایت بشهدلیلی نداره امثال من واسه فروش کالاهام یا ارائه خدمات از فضاهای بین‌الملل مثل اینستاگرام استفاده کنمهم خودم هم مشتریام هزینه اضافه واسه نت نباید بپردازیممسولین لطفا رسیدگی کنن

تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_1003 اردیبهشت 1405
تندرو=مزدور صهیونیسم این افراد فقط سعی دارند بین مردم تفرقه بیندازند و سعی دارند با تندرویی چهره واقعی خود را از مردم پنهان کننددوست عزیزکشور دست اصلاح طلبان استاگر در کشور به هر نحوی اینترنت سال های سال به این نحو بمانددو دلیل خواهد داشت:1.وعده های دروغ2.نقض جمهوریت #اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌عاشق خدا‌
عاشق خدا

@user17745499649  •  3 اردیبهشت 1405

در پاسخ به و
بیش از دو ماه است که #اینترنت کشور ملی شده و این مسیر بازگشتی ندارد. گوش‌تان را بدهکار چند نوجوان و چند هشتگ سطحی درباره «اینترنت آزاد» نکنید؛ سرنوشت کشور با ترند و هشتگ تعیین نمی‌شود. هیچ اصلاح‌طلبی و هیچ گروهی نقشی در این تصمیم ندارد. خیالتان جمع باشد، مسیر فعلی ثابت و مستحکم ادامه خواهد یافت.

تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_1003 اردیبهشت 1405
دوستان تهرانی یه گزارش بدید#اینترنت

تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_1002 اردیبهشت 1405
آمریکاییا اینترنت بین الملل دارن🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣فک کن به اینترنتی وصل بشی که کل دنیا بهش وصلن🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣فک کن به یوتیوب و تلگرام و اینستا وصل باشی🤣🤣🤣🤣خدای من چقدر مسخرن این غربیافک کن محدودیت اینترنت نداشته باشی🤣😂😂😂😂😂😂😂#اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌ایرانی آفلاین‌
ایرانی آفلاین

@EuropeinIran  •  2 اردیبهشت 1405

دیگه کره شمالی رو مسخره نمیکنمشمالیا میگن هر چی رو مسخره کنی سرت میاد#اینترنت #اینترنت_بین_الملل

تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_1002 اردیبهشت 1405
آیا الان به ما پولی میدن؟به منم پول بدن شاد و خرم میشم والافک کن الان بیاد بگه بهتون کالابرگ که میدن😂#اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌Omid Darabi‌
Omid Darabi

@OmidDarabi  •  2 اردیبهشت 1405

دانشگاه استنفورد به ۳۵,۰۰۰ نفر پول داد تا به مدت ۶ هفته فیسبوک و اینستاگرام را ترک کنندافسردگی کاهش یافت. اضطراب کم شد. شادی افزایش یافت. زنان زیر ۲۵ سال در اینستاگرام بیشترین افزایش شادی را تجربه کردند.#جنگ #جنگ_رمضان #خبر #فوری #اسرائیل #آمریکا #لبیک_یا_خامنه_ای #ترامپ #موشک #رهبر_شهید #ره…
نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_1002 اردیبهشت 1405
اعتراض خلاف قانونه؟مگه اینجا جمهوری نیست؟با احترام لطفا چیزشعر نگو #اینترنت

این خبر حذف شده است.


تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_1002 اردیبهشت 1405
قسمت جالبی بود از نظر مناز چیزای خیلی جزئی مثل اشاره به لست اف اس و واکینگ دد گرفته و ج . ق . ی بودن داداش استارلایت و راز های سولجر بوی گرفته تا چیزایی که نمیگم تا اسپویل نشیدسلیقه ایه ولی من خوشم اومد قسمت نسبتاً جالبی بود #اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
یک فرد با ادب (نسخه ۲)

@Yeki_100  •  2 اردیبهشت 1405

در انتظار قسمت ۴ the boys #اینترنت

تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_1002 اردیبهشت 1405
یک میلیون و دویست هزار داش#اینترنت

این خبر حذف شده است.