از پیام گذاشتن خسته شده ام،اینترنت را وصل کنید.پیر شدیم از بس گفتیم.این وسط عمر ماست که دارد ذره ذره می گذرد.#اینترنت
gb𝕋𝕆𝕄 بازنشر داد
@Agarwaen_son_of_Umarth28 اردیبهشت 1405از پیام گذاشتن خسته شده ام،اینترنت را وصل کنید.پیر شدیم از بس گفتیم.این وسط عمر ماست که دارد ذره ذره می گذرد.#اینترنت
𝕋𝕆𝕄 بازنشر داد
@alkax320 اردیبهشت 1405به جرعت جوونای ۲۰ـ۳۰ سال ایرانی مظلوم ترین نسل تاریخن، هیچی از جوونی نفهمیدن...#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید
𝕋𝕆𝕄 بازنشر داد
@Blackbell10 اردیبهشت 1405اساتید دانشگاه...انجمنهای صنفی و علمی و سیاسی دانشجویی...شرکتهای فناوری و حوزه دیجیتال...شما کدوم گوری هستید؟!چرا اکثریت شما ساکت هستند؟!چرا از اینترنت نمیگید؟!#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل
𝕋𝕆𝕄 بازنشر داد
@MAHIII200010 اردیبهشت 1405میاین همه فردا زنگ بزنیم 195 بگیم یا وصل کن یا بگو به کی زنگ بزنیم وصل کنه اکانت هامون داره پاک میشه #اینترنت
𝕋𝕆𝕄 بازنشر داد
@Columbia8 اردیبهشت 1405اینترنت حق اون کسی که شغل و درآمدش بهش وابستست!اینترنت حق اون گیمری که الان 60 روزه نتونسته یه سر به گیم هاش بزنه! اینترنت حق اون کسی که تنها راه سرگرمی خودش اینترنت بوده!اینترنت حق اون کسی که بهاش درس میخونده!اینترنت حق همست! نه فقط قشر خاص! #اینترنت #نه_به_اینترنت_طبقاتی
𝕋𝕆𝕄 بازنشر داد
@Ahangsaz_khaste5 اردیبهشت 1405تو عمرم هیچوقت فکرشو نمیکردم یکی برا وصل شدن اینترنت دعا بنویسه🤦🏻♂️#اینترنت
@TomHardi5 اردیبهشت 1405بدبختی دقیقا همینجاس الان نصف بیشتر شرکتا چون سیم سفید میگیرن میگن مردم به ما چه😐بیشترمون فقط به فکر خودمونیماگه واقعا همه متحد باشن مثلا همه دانشگاه ها یا همه دادگستری ها یا همه صنف ها اعتراض کنن این #اینترنت پرو هم جمع میشه زود#اینترنت #اینترنت_را_وصل_کنید #نه_به_سیمکارت_سفید #نه_به_اینترنت_طبقاتی