اساتید دانشگاه...انجمن‌های صنفی و علمی و سیاسی دانشجویی...شرکت‌های فناوری و حوزه دیجیتال...شما کدوم گوری هستید؟!چرا اکثریت شما ساکت هستند؟!چرا از اینترنت نمیگید؟!#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل
13:23 - 10 اردیبهشت 1405