مدیرعامل فجر: فعلا قصدی برای انتخاب سرمربی نداریم

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: فعلا قصدی برای انتخاب سرمربی جدید نداریم.
رسول فلاح در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جدایی سرمربی فجر سپاسی و حضورش روی نیمکت تیم ملی جوانان اظهار داشت: داود مهابادی از جمع ما جدا شد اما ما راه خودمان را ادامه می‌دهیم. در آرامش تمرین می‌کنیم و فردا هم بازی داریم. فعلا تمرکزمان روی بازی‌ها و تیم است و هیچ ذهنیتی در مورد سرمربی نداریم که بخواهد کار ما را تحت‌الشعاع قرا بدهد. فلاح ادامه داد: کادرفنی و مربیان، تیم را هدایت می‌کند. فقط داوود مهابادی از تیم جدا شده است. با این حال تیم را او بسته و قطعا در جاهایی که نیاز باشد از او مشاوره می‌گیریم. فعلا قصدی برای انتخاب سرمربی جدید نداریم و هرچه در فضای مجازی و سایت‌ها منتشر می‌شود فقط تخیلات خودشان است. مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی تصریح کرد: من از این ناراحت هستم که تیم ما مزین به نام شهید است. برخی رسانه ها گزینه مطرح کرده اند که من تمام این‌ها را کذب محض می‌دانم و این تخیلات خودشان است. رسالت خبرنگار این است که قلمش در جهت سلامت و دوستی باشد.  وی در مورد اینکه آیا از فدراسیون فوتبال به خاطر انتخاب داود مهابادی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان ناراحتی دارد، عنوان کرد: نه از هیچ کسی ناراحتی نداریم. فجر شهیدسپاسی یک تیم اخلاق مدار است. بحث بحث تیم ملی است. همه تیم‌های باشگاهی در همه رده‌ها موظفند تیم‌های ملی را کمک کنند و برای سربلندی آن‌ها تلاش کنند. برای همه اهالی فدراسیون و تیم‌های ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. انتهای پیام/
استقلال و فجرسپاسی، فجرسپاسی و استقلال
18:54 - 1 آذر 1399

2 بازنشر
7 بازدید



1 پاسخ