مردم عزیز ایران، تا وقتی که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله سید مجتبی حسینی خامنهای(حفظه الله تعالی علیه) نگفتند که حضور در خیابان ها کافی است، خیابان ها و میادین را خواهش میکنم رها نکنید🙏🏻⚠️فقط همینقدر بگم که اگر میخواهید کودتای ۱۸ و ۱۹ دیماه تکرار نشود، حضور در خیابان ها و میادین را هرشب داشته باشید که این کار شما جهاد است.به حرف ها و القائات دشمنان و منافقین گوش نکنید و توجهی نکنید، خیابان ها و میادین را رها نکنید.#مطیع_امر_رهبریم🌹#لبیک_یا_خامنهای🌹🇮🇷🇮🇷🇮🇷