@Sarbaz_rahbari2 ساعت پیش🔴خیلی خیلی مهم‼️👇حتماً کامل بخوانید👇👇
مردم عزیز ایران، تا وقتی که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله سید مجتبی حسینی خامنهای(حفظه الله تعالی علیه) نگفتند که حضور در خیابان ها کافی است، خیابان ها و میادین را خواهش میکنم رها نکنید🙏🏻⚠️فقط همینقدر بگم که اگر میخواهید کودتای ۱۸ و ۱۹ دیماه تکرار نشود، حضور در خیابان ها و میادین را هرشب دا…نمایش بیشتر
@Sarbaz_rahbari2 ساعت پیش🇮🇷👆به صفحه سرباز رهبری بپیوندید
انشاءالله برای حضرت آیت الله سید مجتبی حسینی خامنهای(حفظه الله تعالی علیه) سرباز باشیم😍🇮🇷نه سربار#مطیع_امیر_رهبریم🌹#لبیک_یا_خامنهای🌹🇮🇷🇮🇷🇮🇷
@Mahdi_hc2 ساعت پیشدر پاسخ بهاحتمالا از نظر غربزده ها جنوب جز کشورها نیست... چون با حمله به جنوب لبنان و ایران، تفاهم نامه بین دو رئیس جمهور نقض شده، ولی انگار نه انگار...
@Wahrhaftigkeit2 ساعت پیشبعد از تفاهم نامه پایان جنگ، حملات به قلمرو ایران حکم یک جنگ جدید را دارد و انتظار برخورد در شانی همانند پاسخ ایران در ۹ اسفند وجود دارد.عدم پاسخ مناسب و تمام کننده دشمن را در جنایتش وقیح تر میکنداین تفاهمنامه در نطفه مرده به دنیا آمد
@N_G3132 ساعت پیشدر پاسخ بهدمتون گرم اقای پزشکیان با این توافق عزتمندانه ای که داشتید واقعا خسته نباشید ...
@user17091005402908973772 ساعت پیشدر پاسخ بهآقای محمدی مشاور قالیباف احتمالا تفاهم نامه بهم نخوره . 😁😁🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸💔💔💔🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸سفارش من به آمریکا ها هر کاری میخواهید بکنید بخاری که از گه بلند میشه از اینا بلند نمیشه
@Iraniiiiiiiiiiii2 ساعت پیشدر پاسخ بهدوباره زدن و حضرات به دنبال ذرت و گندم آمریکایی هستند .عجب......
@Mahan_ahmadi2 ساعت پیشدر پاسخ بهکی این نقض آتش بس و جواب قاطع ایران رخ میده؟!جنوب ایران شده مثه جنوب لبنان و غزه!
@Abbas_N1102 ساعت پیشنگران نباشید ذرت ها برجام رسیده! دارن پوف فیل درست میکنن صدا داره بالاخره چند میلیارد دلار پوف فیله دیگه!
@user17091016030402446492 ساعت پیشدر پاسخ بهآمریکا و اسرایل دقیقا می دونن دارن چه کار می کنن . دارن پازل اهداف خود از جمله دکل های مخابراتی را برای عملیات بزرگتر که به احتمال زیاد در پیش دارن کامل می کنن !!!!!!!
@user1776196875522 ساعت پیشدر پاسخ بهصحبت های وایرال شده از رهبر شهید من نمیفهمم مذاکره زیر سایهی تهدید چه معنایی داره، مثل اینکه یه شمشیر بالاسرمون باشه.ملت ایران اینجوری نیست، مذاکرهی زیر سایهی تهدید رو قبول نمیکنه.[آمریکاییها] میگن که اگر چنین نشود، چنان نشود ما حملهی نظامی به ایران میکنیم، شما غلط میکنید
@tabnak2 ساعت پیشدر پاسخ بهحتما بازم دکل زدن؟ نه!😐 پزشکیان و قالیباف باید پاسخگو باشند. این چه وضع مملکت داری است؟ کدام بند تفاهم نقض نشده است که بیدار نمیشوید؟