اینترنت #اینترنت_بین_الملل بچه ها ایران و نصب نکنید من راضی نبودمکاش میشد حذفش کرد یچی دیگه نصب کرد.نسخش قدیمیه.برنامه نویساش عقب موندن.به هیچیم دسترسی ندارید.
23:35 - 29 دی 1404

0 بازدید