فارس من| پایان کار مسکن مهر گلبهار در صورت رفع نواقص صادر میشود
شهردار گلبهار گفت: بدون برطرف کردن نواقص فنی مسکن مهر و تایید نظام مهندسی نمیتوانیم پایانکار صادر کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از گلبهار، مخاطبان در سامانه «فارس من» سوژهای با عنوان «رفع مشکلات مسکن مهر شهر جدید گلبهار» را ثبت و درخواست پیگیری داشتند. شهردار گلبهار در گفتوگو با خبرنگار فارس گفت: ما در گلبهار با دو نوع ساخت و ساز مواجه هستیم یکی انبوهسازان و دیگری تعاونیها که ما الان در این شهر با برخی تعاونیهای مشکلدار روبرو هستیم. سید ابوالفضل فاضلی حق پناه ادامه داد: در این خصوص اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید ورود کند و نظارت صورت گیرد، چون بسیاری از تعاونیها کارهای مربوط به آسانسور و اطفای حریق را نیمهکاره رها کردهاند و پاسخگو هم نیستند. وی با بر شمردن برخی نواقص فنی در پروژهها از جمله آسانسور و نصب اطفای حریق گفت: این نواقص در کنار دیگر نواقص فنی در بخش تعاونیها چیزی است که اول باید توسط سازندگان برطرف شود. فاضلی با بیان اینکه بدون برطرف کردن نواقص فنی و تایید نظام مهندسی نمیتوانیم پایانکار صادر کنیم، گفت: برای شهرداری امنیت و سلامتی مردم مهم است، آسانسور در پروژهها چیزی است که باید توسط سازنده به صورت اصولی تکمیل تا ساکنان بتوانند از آن به درستی استفاده کنند. انتهای پیام/۷۰۰۴۵
09:17 - 7 بهمن 1399