۱ ماه هم میتونه تمدید کنه علاوه بر ۶۰ روز بعدش کنگره اگه بخواد میتونه بازم به ترامپ زمان بده.
@OmidDarabi26 فروردین 1405۱ ماه هم میتونه تمدید کنه علاوه بر ۶۰ روز بعدش کنگره اگه بخواد میتونه بازم به ترامپ زمان بده.
@Moohhammad26 فروردین 1405Replying toمرگ بررژیم صهیونی لعین شیطان نجس العین اکبرآمریکا ی منفور جنایت کارجهان خوار دزدام الفسادقرن بزرگترین شیطان جهانلعنت الله علیهو رژیم نحس نجس احمق صهیونی حرا م زا ده باند وحشی خبیث جنایت کار هار نجس العین کودک کش منحوس ملعون کافرنحس ترین نحس نجس جهاناللهم فضاعف علیهم اللعن منک و العذاب الالیم
@user17732689557626 فروردین 1405کسی امتیاز بانک رسالت یا مهر داره به من قرض بده دو ماهه .تهران هستم .ندار نیستم آلان گیرم .مهر بهتره ۲۰۰ میلیون میخوام .لطفا پاک نکنید .از کسانی که قصد این کار رو دارن سپاسگزارم. کمتر هم باشه مهم نیست. بلاخره جور میشه . حتی یک میلیون امتیاز .
@user170910013999448241326 فروردین 1405Replying toمیشه مسوولین ما نگران هزینه ۳۰ میلیاردی آمریکا نباشن و به فکر مردم خودمون باشن؟کلی هزینه حداقل چند ده میلیارد دلاری تو سوریه و ونزوئلا شد، چی شد؟؟؟ به باد رفت ، اینا هم میشد خرج این کشور بشه. واسه خرید خیلی چیزا که نیاز مردم کشور بود
@Kederiah26 فروردین 1405Replying toدلتونو به این چیزا خوش نکنین. در شرعی قوانین آمریکا حسابی گشاده. میتونه 30 روز دیگه هم تمدید کنه، بعدش کنگرۀ اکثریت جمهوریخواه میتونه بیشتر هم بهش زمان بده. علاوه بر اون راههای پیچیدهتری هم هست که کنتور روزشمار رو به صفر ریست کنه تحت عنوان یک عملیات نظامی «دیگر» که درواقعیت ادامۀ همون قبلی است.
@user17759796543526 فروردین 1405Replying toباید بپذیریم که اگه ۳۰ میلیارد هزینه ش شده، چند برابر اون سود فروش تسلیحات به اعراب بوده!تازه سخنگوی دولت در لایه اول خسارت ما رو ۱۷۰ میلیارد دلار عنوان کرده...
@Shaghayegh1ashk26 فروردین 1405Replying toسارا پازنر به نقل از ریانووستی در مورد حمله زمینی امریکا به ایران در توئیتی نوشت؛"مذاکره جدید؟ اینبار ایران غافلگیر نخواهد شد آقای رئیسجمهور"روسیه هم در سازمان ملل هشدار داد که امریکا و اسرائیل در تکاپوی حمله زمینی در پوشش مذاکره هستند.
@Ss1234567826 فروردین 1405Replying toاینکه آمریکایی ها مجوز دارند یا خیر اصلا مهم نیست مهم استراتژی دفاع مشروح ایران است که به لطف نابخردی آمریکا بی منطق پس ازسالها چشم پوشی ازحقوقش درتنگه هرمز باهوشیاری بر آن مسلط شده که هم آمریکاهابدانند کت تن کیست و هم کشورهای حاشیه خلیج فارس بفهمندمنطقه زیست شان بزرگترداردکه آنهم ایران است🇮🇷
@user170909998360379621926 فروردین 1405Replying toاینها فقط حرف زور می فهمند نه قانون و منطق! پس برادران تهیه کنید آنچه از نیرو لازمست
@Shaghayegh1ashk26 فروردین 1405Replying toنمیدانم آیا سیاست هست که اخبار لبنان پوشش داده نشود یا خیر. تجمع علیه دولت لبنان شکل گرفت. ساعتی پیش حزبالله به گردان اسرائیل شبیخون زد و بسیار موفق بود، مقر الفوران زیر موشکهای حزبالله قرار گرفت. اودم و لامیا توسط نیروهای شیخ شکار شدند.
@user17758599186126 فروردین 1405شروع جنگ با هماهنگی کنگره بوده. گول بازی هاشون رو نخورید. اینا بازی های هست که خورد رسانه میدن.ترامپ دلقک هم فقط ی مترسکه، مهره های پشت پرده همه موافق جنگ و نابودی مسلمونا هستن (چه شیعه چه سنی).الانم اگر بحث استیضاح و غیره هست، بخاطر اینه که جنگ رو باختن دنبال اینن که جنگ رو ی جورایی جمع کنن.
@najafi31326 فروردین 1405Replying toما خوب مطلق نیستیم ولی نسبتا خوبیم. بنابراین خدا و اولیایش بههمان مقدار با ما هستند. اما ترامپ، بسیار مغرور است و خدا مغروران را ذلیل میکند. لذا دیر یا زود، شاید نهایتا دو سه ماه دیگر، ترامپ ذلیل میشود. یا خودکشی میکند، یا استعفای ذلیلانه داده و در تلویزیون گریه میکند. سقوط آزاد ترامپ ملعون...
@Vatanparast_sabour26 فروردین 1405خب لابی صهیونها و پولهای کثیف روتچیلد و راکفلر تاثیر خودشو گذاشتههمه ما دیر یا زود میمیریم و چه سرنوشت تلخی در انتظار کسانی هست که بخاطر پول چشم رو انسانیت و آزادگی و وجدانشون بستند!البته اختلافهای داخلی امریکا وارد مرحله جدی شده،ممکنه انقلاب بشه،حتی کودتا یا جدا شدن ایالتها از همالخیر فی ما وقع
@user170910133983746318326 فروردین 1405Replying toآمریکا که خودش روزی پیشرو در بردهداری بود حالا با وجود ترامپِ اپستینی، تبدیل شده به یک بردهی اسیر در دستان اسرائیل، به نظر می رسه حامیان جمهوری خواه موافق با جنگ ترامپ هم پروندههایی در اپستین دارند که اینگونه حمایت میکنند از جنگی که قالب تحلیگران آن را غیرضروری و به دور از عقلانیت میدانند.
@Moohhammad26 فروردین 1405Replying toمرگ بررژیم صهیونی لعین شیطان نجس العین اکبرآمریکا ی منفور جنایت کارجهان خوار دزدام الفسادقرن بزرگترین شیطان جهانلعنت الله علیهو رژیم نحس نجس احمق صهیونی حرا م زا ده باند وحشی خبیث جنایت کار هار نجس العین کودک کش منحوس ملعون کافرنحس ترین نحس نجس جهاناللهم فضاعف علیهم اللعن منک و العذاب الالیم