عجیبجیدی ونس، معاون رئیس جمهور آمریکا گفته:یکی از بزرگترین پیشرفتها در مذاکرات سوئیس، توافق اصولی برای ایجاد یک کانال ارتباطی نظامی مستقیم بین آمریکا و ایران بود تا به جلوگیری از تشدیدهای آینده کمک کنه.جیدی ونس ادعا کرده که ایرانیها گفتن:ما کسی از سپاه پاسداران میفرستیم که در دوحه با کسی از سنتکام ملاقات کنه و اینگونه بسیاری از این اختلافات رو حل میکنیم.یکی بگوید اصرار و عمدی وجود دارد برای عبور از یک یک خطوط قرمز آقای شهید؟پ.ن:یک بار دیگر هم آمریکا التماس گونه درخواستی برای خط داغ یا قرمز تلفنی برای عدم برخورد در خلیج فارس داشت که صریحا توسط ایران رد شد که این خط نه برای رفع سو تفاهمات که برای توجیه حضور و اقدامات تحمیلی است؟! فراموش کردهایم یا....؟@NavasanTv