پس از تصمیم هیأت‌رئیسه ۶۲ نماینده تجمع مقابل مجلس را لغو کردند

۶۲ نماینده مجلس شورای اسلامی که پیش‌تر از حضور خود مقابل ساختمان مجلس در روز یکشنبه هفت تیر خبر داده بودند، با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که هفته پس از تشییع پیکر مطهر امام شهید در صحن مجلس حضور خواهیم یافت.
به گزارش خبرنگار مجلس خبرگزاری فارس، پس از تشکیل جلسه امروز هیأت رئیسه مجلس و اعلام تشکیل جلسه علنی پس از تشییع پیکر امام شهید و شروع بکار بخش اداری و دفاتر نمایندگان، ۶۲ نماینده‌ای که اعلام کرده بودند، فردا مقابل مجلس حضور پیدا خواهند کرد، بیانیه دوم خود را صادر کردند.نمایندگان در این بیانیه اعلام کردند که با توجه به تشکیل جلسه امروز هیأت‌رئیسه و تعیین زمان برگزاری جلسه علنی مجلس در هفته پس از مراسم تشییع «امام شهید» و آغاز فعالیت دفاتر نمایندگان، برنامه حضور آنان مقابل مجلس در روز یکشنبه هفت تیر برگزار نخواهد شد.این نمایندگان تأکید کردند که اجرای مصوبات هیأت‌رئیسه را تا زمان برگزاری صحن علنی پیگیری خواهند کرد و همچنین اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس و پیگیری مطالبات مردم را در دستور کار قرار می‌دهند.متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم ملت مبعوث شده پرشور با وفا و باشرف ایران اسلامیمطالبه‌گری صریح و انقلابی‌تان که با فریادهای شما در میدان‌ها طنین‌افکن شد، خادمان شما را بر آن داشت تا مصرانه موضوع برگزاری صحن علنی مجلس را پیگیری نماید و مطالبه به حق امام خامنه‌ای را در خصوص مجلس در تراز ملت مبعوث شده، محقق نماید.پیگیری‌های فشرده و مستمر شما مردم و نمایندگان شما نهایتاً سبب شد تا هيأت رئیسه مجلس که همیشه در روز دیگری تشکیل جلسه می‌داد، امروز شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵ تشکیل جلسه داده و اعلام نماید که جلسه صحن علنی مجلس، هفته پس از برگزاری تشییع قائد شهید امت برگزار می‌گردد. همچنین مطابق اعلام اعضای هیأت رئیسه دفاتر نمایندگان مستقر در مجلس و امور اداری مجلس در هفته جاری نیز فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
لذا اکنون که این دغدغه به حق و انقلابی مطالبه‌گرانه شما ملت مبعوث‌شده، محقق شده است و بستر فعالیت نمایندگان بر اساس اعلام رسمی سخنگوی هیأت رئیسه در دفاتر مستقر در مجلس فراهم گردیده و برگزاری صحن مجلس نیز در مصوبه مذکور تعیین تکلیف شده است، لذا خادمان شما فردا یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵ برنامه حضور در مقابل مجلس و گفتگو با ولی نعمتان خود را موکول به عدم تحقق مصوبات امروز هیئت رئیسه محترم مجلس در زمان اعلام شده پس از تشییع پیکر مطهر امام شهید خواهند کرد و موارد ذیل جهت استحضار شما ملت عزیز اعلام می‌گردد و همچنان به پشتیبانی و حمایت شما نیازمندیم.۱) ما نمایندگان ملت، اجرای مصوبات امروز را به جد تا حصول نتیجه از هیأت رئیسه پیگیری خواهیم کرد و هفته پس از تشییع پیکر مطهر امام شهید در صحن مجلس شورای اسلامی حضور خواهیم یافت.۲) نسبت به اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس، جهت تنظیم اختیارات هيأت رئیسه به منظور جلوگیری از تکرار چنین حوادثی اقدام خواهیم کرد تا خرد جمعی، جایگزین اعمال اراده فردی شود.۳) همه توان خود را جهت تحقق فرامین حضرت آیت الله سیدمجتبی امام خامنه‌ای که در پیام انقلابی ایشان به مجلس منعکس گردید، مصروف خواهیم داشت تا بتوانیم ضمن تمرکز بر اولویت‌های مهم کشور از جمله مباحث اقتصادی و معیشتی مردم و با نظارت مؤثر بر شروط حاکم بر تفاهم‌نامه پایان جنگ، حقوق به حق ملت مظلوم و مقتدر ایران و جبهه مقاومت را محقق سازیم و مجلس تراز انقلاب و ملت مبعوث شده شکل گیرد.والسلام علیکم و رحمت الله و برکاتهخادمان ملت مبعوث‌ در مجلس
19:56 - 6 تیر 1405



53 الإجابة

‌امیر حسام رجایی‌ صورة الملف الشخصي
@amirhesمنذ 5 ساعات
احسنت!انشالله در دوره های بعد ملت دقت کنند کسانی انتخاب شوند ک همجهت با دشمنان نباشند!خاک بر سر توهین کنندگان به دکتر قالیباف و تیم با غیرت مذاکره کنندگان!

‌دیده بان‌ صورة الملف الشخصي
@Didebunمنذ 5 ساعات
تعليقًا على
جالبه مردم هر روز با تورم دارن میجنگن و شب ها با مسئولین خائن . بعد اینا نشستن و بابت نرفتن حقوق میگیرن !

‌یواش یواش‌ صورة الملف الشخصي
@yawashyavashمنذ 5 ساعات
تعليقًا على
بر دروغگو لعنت ابدی

@MisFitمنذ 5 ساعات
تعليقًا على
فنون قالیباف!

‌روح ا.. احمدی‌ صورة الملف الشخصي
@user171207412225منذ 5 ساعات
فتنه مسئولین را باید مسئولین خدوم به ملت مطیع اوامر امام مجتبی خامنه ای و دلداگان امام شهید خامنه ای عزیز تثبیت کننده نهضت خمینی و دوستداران مکتب امام خمینی کبیر، در نطفه خفه کنند انشاالله.تا از سخت ترین گردنه تاریخ عبور نمائیم.

‌Mahan Ahmadi‌ صورة الملف الشخصي
@Mahan_ahmadiمنذ 5 ساعات
اینجا هم تجمع و مطالبه مردمی جواب داد و کودتای هئیت رئیسه مجلس رنگ باختوگرنه اینا کلا میخواستن حالا حالاها مجلسو باز نکنناگه این وعده هم مثه وعده صادق تبدیل به وعده باقر بشه،باز جلو مجلس تجمع خواهیم کرد.

‌9**0177‌ صورة الملف الشخصي
@ApexIntelمنذ 5 ساعات
تعليقًا على
‌9**0177‌ صورة الملف الشخصي
9**0177

@ApexIntel  •  منذ 6 ساعات

آن‌که امروز سکان مذاکرات را در دست دارد، می‌گوید: «اگر مذاکره به نتیجه برسد، دیپلماسی پیروز شده است؛ اگر هم نرسد، دست‌کم زمان خریده‌ایم.»اما یک سؤال باقی می‌ماند؛ این زمان را برای چه کسی خریدید؟در روزهای پایانی جنگ ۴۰ روزه، نشانه‌ها حکایت از تغییر موازنه داشت. دیگر از آن پروازهای مداوم جنگنده‌ها…
أظهر المزيد

‌حامد‌ صورة الملف الشخصي
@hamed_amمنذ 5 ساعات
تعليقًا على
باید با وحدتی که بر مبنای ولایت است کار های کشور را پیش ببریم.در ضمن انتقاد به معنای نادیده گرفتن وحدت نیست.در زمینه تعطیلی مجلس بی تدبیری هایی صورت گرفته که باید اصلاح شود و رییس مجلس مسئولیت اصلی را دارند.

‌برباد رفته‌ صورة الملف الشخصي
@user176872347929منذ 5 ساعات
مجلس هم بالاخره علنی شروع به کار میکنهاون موقع متوجه میشیم شروع به کار نمی‌کرد و بسته بود بهتر بودچون به همه چیز میپردازه غیر از معیشت مردم

‌سرو پارسه‌ صورة الملف الشخصي
@user177650404959منذ 5 ساعات
تعليقًا على
خدا حفظتون کنهپشتیبان ولایت باشید تا این کشور آسیب نبینهمردم هم شعور دارن، بین مسئول عافیت طلب و مسئول دغدغه‌مند تفاوت قائل میشنبساط هر مسئولی که با بیخیالی و بی‌مسئولیتی و ترک فعل به کشور آسیب زده باید توسط ما مردم جمع بشهوقتی دستگاههای نظارتی کاری نمیکنن، مردم مبعوث شده کار رو تموم میکنن

@user17090919466منذ 5 ساعات
تعليقًا على
فریب این هیئت رئیسه رو نخورید

‌دوست‌ صورة الملف الشخصي
@dooste_khoobمنذ 5 ساعات
تعليقًا على
چقدر خوب بود به جای این کارا، از راه قانونی یک مجلس انقلابی تشکیل میشد.همون طور که الان آقای قالیباف و دوستانش از راه قانونی بر صندلی ریاست و هیئت رییسه نشسته‌اند، از راه قانونی هم کنار بروند و افراد انقلابی با یک لیست واحد، وارد مجلس بشن. البته ما مردم هم باید موقع انتخابات، هشیار باشیم و فریب وعد…أظهر المزيد

@user1709100429589662621منذ 5 ساعات
تعليقًا على
سیاه بازی آقایون نماینده، بود و نبودش فرقی نمی کنه

‌Mahan Ahmadi‌ صورة الملف الشخصي
@Mahan_ahmadiمنذ 5 ساعات
تعليقًا على
مجلس رو خدا از دست هئیت رئیسه آن، آزاد (خواهد) کرد

‌حامد عظیم نژاد‌ صورة الملف الشخصي
@H_Azimnezhadمنذ 5 ساعات
تعليقًا على
حالا بزارید باز بشه ببینیم قالیباف و برجامیا میزارن اتفاق مثبت بیفته یا نه! فعلا قالیباف ۶ تا استیضاح بدهکاره 😡

‌OldMan‌ صورة الملف الشخصي
@BacheZerangمنذ 5 ساعات
تعليقًا على
بی خاصیت ترین مجلس تاریخ ایران

@Hando1منذ 5 ساعات
تعليقًا على
نباید قبول میکردید!؟!؟!؟همین امروز باید در صحن مجلس حضور می داشتیدچرا همیشه اینقدر دیر اقدام می کنید چرا همیشه سریع عقب نشینی می کنید

@user174612022888منذ 5 ساعات
تعليقًا على
به نظرم زود قبول کردند نظر هیات رییسه را. یعنی دو هفته دیگر به اینها اجازه دادند که در مورد تفاهمنامه کاری انجام نشود. کار به موقع کردن مهم است. موقع باز شدن مجلس فردا ۷ تیر بود . باز هم عاملان تعطیلی مجلس گفتند این ماییم که تصمیم می گیریم نه شما ملت . یادمان نمی رود ۲سال دیگرقرارمان در صندوق رای

‌ایران سرو بلند‌ صورة الملف الشخصي
@user1709101532118739288منذ 4 ساعات
تعليقًا على
از خدایتان هم باشد که درخانه بنشینیدروزهای عادی کموبیش در مجلس حضور دارن و بعضی مواقع رئیس مجلس تذکر میده که چرا نمیایید