احسنت!انشالله در دوره های بعد ملت دقت کنند کسانی انتخاب شوند ک همجهت با دشمنان نباشند!خاک بر سر توهین کنندگان به دکتر قالیباف و تیم با غیرت مذاکره کنندگان!
@amirhesمنذ 5 ساعاتاحسنت!انشالله در دوره های بعد ملت دقت کنند کسانی انتخاب شوند ک همجهت با دشمنان نباشند!خاک بر سر توهین کنندگان به دکتر قالیباف و تیم با غیرت مذاکره کنندگان!
@Didebunمنذ 5 ساعاتتعليقًا علىجالبه مردم هر روز با تورم دارن میجنگن و شب ها با مسئولین خائن . بعد اینا نشستن و بابت نرفتن حقوق میگیرن !
@user171207412225منذ 5 ساعاتفتنه مسئولین را باید مسئولین خدوم به ملت مطیع اوامر امام مجتبی خامنه ای و دلداگان امام شهید خامنه ای عزیز تثبیت کننده نهضت خمینی و دوستداران مکتب امام خمینی کبیر، در نطفه خفه کنند انشاالله.تا از سخت ترین گردنه تاریخ عبور نمائیم.
@Mahan_ahmadiمنذ 5 ساعاتاینجا هم تجمع و مطالبه مردمی جواب داد و کودتای هئیت رئیسه مجلس رنگ باختوگرنه اینا کلا میخواستن حالا حالاها مجلسو باز نکنناگه این وعده هم مثه وعده صادق تبدیل به وعده باقر بشه،باز جلو مجلس تجمع خواهیم کرد.
@ApexIntelمنذ 5 ساعاتتعليقًا علىآنکه امروز سکان مذاکرات را در دست دارد، میگوید: «اگر مذاکره به نتیجه برسد، دیپلماسی پیروز شده است؛ اگر هم نرسد، دستکم زمان خریدهایم.»اما یک سؤال باقی میماند؛ این زمان را برای چه کسی خریدید؟در روزهای پایانی جنگ ۴۰ روزه، نشانهها حکایت از تغییر موازنه داشت. دیگر از آن پروازهای مداوم جنگندهها…أظهر المزيد
@hamed_amمنذ 5 ساعاتتعليقًا علىباید با وحدتی که بر مبنای ولایت است کار های کشور را پیش ببریم.در ضمن انتقاد به معنای نادیده گرفتن وحدت نیست.در زمینه تعطیلی مجلس بی تدبیری هایی صورت گرفته که باید اصلاح شود و رییس مجلس مسئولیت اصلی را دارند.
@user176872347929منذ 5 ساعاتمجلس هم بالاخره علنی شروع به کار میکنهاون موقع متوجه میشیم شروع به کار نمیکرد و بسته بود بهتر بودچون به همه چیز میپردازه غیر از معیشت مردم
@user177650404959منذ 5 ساعاتتعليقًا علىخدا حفظتون کنهپشتیبان ولایت باشید تا این کشور آسیب نبینهمردم هم شعور دارن، بین مسئول عافیت طلب و مسئول دغدغهمند تفاوت قائل میشنبساط هر مسئولی که با بیخیالی و بیمسئولیتی و ترک فعل به کشور آسیب زده باید توسط ما مردم جمع بشهوقتی دستگاههای نظارتی کاری نمیکنن، مردم مبعوث شده کار رو تموم میکنن
@dooste_khoobمنذ 5 ساعاتتعليقًا علىچقدر خوب بود به جای این کارا، از راه قانونی یک مجلس انقلابی تشکیل میشد.همون طور که الان آقای قالیباف و دوستانش از راه قانونی بر صندلی ریاست و هیئت رییسه نشستهاند، از راه قانونی هم کنار بروند و افراد انقلابی با یک لیست واحد، وارد مجلس بشن. البته ما مردم هم باید موقع انتخابات، هشیار باشیم و فریب وعد…أظهر المزيد
@H_Azimnezhadمنذ 5 ساعاتتعليقًا علىحالا بزارید باز بشه ببینیم قالیباف و برجامیا میزارن اتفاق مثبت بیفته یا نه! فعلا قالیباف ۶ تا استیضاح بدهکاره 😡
@Hando1منذ 5 ساعاتتعليقًا علىنباید قبول میکردید!؟!؟!؟همین امروز باید در صحن مجلس حضور می داشتیدچرا همیشه اینقدر دیر اقدام می کنید چرا همیشه سریع عقب نشینی می کنید
@user174612022888منذ 5 ساعاتتعليقًا علىبه نظرم زود قبول کردند نظر هیات رییسه را. یعنی دو هفته دیگر به اینها اجازه دادند که در مورد تفاهمنامه کاری انجام نشود. کار به موقع کردن مهم است. موقع باز شدن مجلس فردا ۷ تیر بود . باز هم عاملان تعطیلی مجلس گفتند این ماییم که تصمیم می گیریم نه شما ملت . یادمان نمی رود ۲سال دیگرقرارمان در صندوق رای
@user1709101532118739288منذ 4 ساعاتتعليقًا علىاز خدایتان هم باشد که درخانه بنشینیدروزهای عادی کموبیش در مجلس حضور دارن و بعضی مواقع رئیس مجلس تذکر میده که چرا نمیایید