احسنت!انشالله در دوره های بعد ملت دقت کنند کسانی انتخاب شوند ک همجهت با دشمنان نباشند!خاک بر سر توهین کنندگان به دکتر قالیباف و تیم با غیرت مذاکره کنندگان!
@amirhes3 ساعت پیشاحسنت!انشالله در دوره های بعد ملت دقت کنند کسانی انتخاب شوند ک همجهت با دشمنان نباشند!خاک بر سر توهین کنندگان به دکتر قالیباف و تیم با غیرت مذاکره کنندگان!
@Didebun3 ساعت پیشدر پاسخ بهجالبه مردم هر روز با تورم دارن میجنگن و شب ها با مسئولین خائن . بعد اینا نشستن و بابت نرفتن حقوق میگیرن !
@user1712074122253 ساعت پیشفتنه مسئولین را باید مسئولین خدوم به ملت مطیع اوامر امام مجتبی خامنه ای و دلداگان امام شهید خامنه ای عزیز تثبیت کننده نهضت خمینی و دوستداران مکتب امام خمینی کبیر، در نطفه خفه کنند انشاالله.تا از سخت ترین گردنه تاریخ عبور نمائیم.
@Mahan_ahmadi3 ساعت پیشاینجا هم تجمع و مطالبه مردمی جواب داد و کودتای هئیت رئیسه مجلس رنگ باختوگرنه اینا کلا میخواستن حالا حالاها مجلسو باز نکنناگه این وعده هم مثه وعده صادق تبدیل به وعده باقر بشه،باز جلو مجلس تجمع خواهیم کرد.
@ApexIntel3 ساعت پیشدر پاسخ بهآنکه امروز سکان مذاکرات را در دست دارد، میگوید: «اگر مذاکره به نتیجه برسد، دیپلماسی پیروز شده است؛ اگر هم نرسد، دستکم زمان خریدهایم.»اما یک سؤال باقی میماند؛ این زمان را برای چه کسی خریدید؟در روزهای پایانی جنگ ۴۰ روزه، نشانهها حکایت از تغییر موازنه داشت. دیگر از آن پروازهای مداوم جنگندهها…نمایش بیشتر
@hamed_am3 ساعت پیشدر پاسخ بهباید با وحدتی که بر مبنای ولایت است کار های کشور را پیش ببریم.در ضمن انتقاد به معنای نادیده گرفتن وحدت نیست.در زمینه تعطیلی مجلس بی تدبیری هایی صورت گرفته که باید اصلاح شود و رییس مجلس مسئولیت اصلی را دارند.
@user1768723479293 ساعت پیشمجلس هم بالاخره علنی شروع به کار میکنهاون موقع متوجه میشیم شروع به کار نمیکرد و بسته بود بهتر بودچون به همه چیز میپردازه غیر از معیشت مردم
@user1776504049593 ساعت پیشدر پاسخ بهخدا حفظتون کنهپشتیبان ولایت باشید تا این کشور آسیب نبینهمردم هم شعور دارن، بین مسئول عافیت طلب و مسئول دغدغهمند تفاوت قائل میشنبساط هر مسئولی که با بیخیالی و بیمسئولیتی و ترک فعل به کشور آسیب زده باید توسط ما مردم جمع بشهوقتی دستگاههای نظارتی کاری نمیکنن، مردم مبعوث شده کار رو تموم میکنن
@dooste_khoob3 ساعت پیشدر پاسخ بهچقدر خوب بود به جای این کارا، از راه قانونی یک مجلس انقلابی تشکیل میشد.همون طور که الان آقای قالیباف و دوستانش از راه قانونی بر صندلی ریاست و هیئت رییسه نشستهاند، از راه قانونی هم کنار بروند و افراد انقلابی با یک لیست واحد، وارد مجلس بشن. البته ما مردم هم باید موقع انتخابات، هشیار باشیم و فریب وعد…نمایش بیشتر
@H_Azimnezhad3 ساعت پیشدر پاسخ بهحالا بزارید باز بشه ببینیم قالیباف و برجامیا میزارن اتفاق مثبت بیفته یا نه! فعلا قالیباف ۶ تا استیضاح بدهکاره 😡
@Hando13 ساعت پیشدر پاسخ بهنباید قبول میکردید!؟!؟!؟همین امروز باید در صحن مجلس حضور می داشتیدچرا همیشه اینقدر دیر اقدام می کنید چرا همیشه سریع عقب نشینی می کنید
@user1746120228883 ساعت پیشدر پاسخ بهبه نظرم زود قبول کردند نظر هیات رییسه را. یعنی دو هفته دیگر به اینها اجازه دادند که در مورد تفاهمنامه کاری انجام نشود. کار به موقع کردن مهم است. موقع باز شدن مجلس فردا ۷ تیر بود . باز هم عاملان تعطیلی مجلس گفتند این ماییم که تصمیم می گیریم نه شما ملت . یادمان نمی رود ۲سال دیگرقرارمان در صندوق رای
@user17091015321187392883 ساعت پیشدر پاسخ بهاز خدایتان هم باشد که درخانه بنشینیدروزهای عادی کموبیش در مجلس حضور دارن و بعضی مواقع رئیس مجلس تذکر میده که چرا نمیایید