آره راست میگهولی تو باور نکن
@user170910153211873928817 ساعت پیشقائم مقام وزیر صمت :دولت باعث گرانیهاست
((در مورد برنج هم موضوع متفاوت است؛ برنج داخلی اساساً مشمول سیاست حمایتی دولت است و ممکن است قیمت آن افزایش پیدا کند))میشه در مورد این بیشتر توضیح بدی؟؟؟هرجا دولت دست بزاره گرانتر میشه؟؟
@user17781703872116 ساعت پیشدر پاسخ بهسواره کی خبردارد از پیادهبرای مجلسیون و دولت معقول است بیش از 85 درصد مردم توان اداره زندگی و ندارن و از چند ماه دیکه تازه اثراتش در سفره ها نمایان میشه!
@user17781703872116 ساعت پیشدر پاسخ بهمسبب همه اینها مجلس است محلس هر طرح و مصوبه و ... چشمبستهتصویب ودیکته میکنه به دولتها مجلس نرخ تسعیروافزایش میده مجلس مخالف حذف ردیف ها غیر ضرور مجلس موافق جهش چند برابری ارز رسمی مجلس مجری حذف یارانه دارو و کالا اساسی مجلس رای اعتماد میده مجلس واکذاری ها غلط چون کروز و موافق بود و ...
@user17781703872116 ساعت پیشدر پاسخ بهاز سال 97 تا 401 دلار 900 برابر شده و شرکتها بزرک و بانک ها دقیقا کالاهارا ضرب در نرخ موهومی وسود شناسایی کردن ! حالا مجدد مجلس شبانه ارز و چندبرابر و شبانهسود باداورده نصیب اینها کرد وابرتورمش بر دوش مردم ! سیرمونی ندارید ؟ درامداین شرکتها چند برابر چندین کشوره !
@user17781703872116 ساعت پیشدر پاسخ بهطبق قانون هدفمندی قرار شد حاملها افزایش ودرامدش در صندوقی ریخته و به همه مردم دهند گران کزدن و به مردم ندادن !اینا رو حاج بابایی میکه
@user17781703872116 ساعت پیشدر پاسخ بهخیانت بزرگی مجلس به مردم و کشور کرد جهش چند برابری ارز رسمی و حذفیارانه دارو و کالا اساسی یک کودتا اقتصادی ضدماهیت مردم و اقتصادبود !
@user17781703872116 ساعت پیشدر پاسخ بهعملا مجلس بااین تصمیم غلط اخنیار و تعیین و نرخ گذاری تورم و ارز ونقدینگی و سپرددست همون عده صاحب انحصار و الیکارش وتراستی و همه ابرتورم بر دوش مردم !
@user17781703872116 ساعت پیشدر پاسخ بهدوستی پرسید چرا مانند بعد جنک عراق ، تورم کاهش نیافت ؟چون اون موقع الیکارش وارد اقتصادنشده بود مسولین طعم سیسمونی و پول نفت و ... نچشیده بودن الان منابع و اقتصاد در انحصار شبه دولتی است که انحصار داره سود اینا از خلق پول جهش ارز و تورم به ملت است تا بنکاهداری کنن و ریخت و پاش
@user17781703872116 ساعت پیشدر پاسخ بهحداقل حقوق و دستمزد در کشورها دیکه بین2000 تا 4000 دلار و اینجا فقط 100 دلاربعد میکه معقوله !? ما جنک و بردیم ، تحریم ها و ... بی اثر بود ولی به تصمیم ها غلط مجلس باختیم بدم باختیم
@user17781703872115 ساعت پیشمسولین این روزها حرف نزنن بهتره بیش ازین نمک بر زخم مردم داغ دیده و ستم کشیده نپاشید بهتره