آره راست میگهولی تو باور نکن
@user170910153211873928815 ساعت پیشقائم مقام وزیر صمت :دولت باعث گرانیهاست
((در مورد برنج هم موضوع متفاوت است؛ برنج داخلی اساساً مشمول سیاست حمایتی دولت است و ممکن است قیمت آن افزایش پیدا کند))میشه در مورد این بیشتر توضیح بدی؟؟؟هرجا دولت دست بزاره گرانتر میشه؟؟
@user170910062104678816315 ساعت پیشدر پاسخ به ودر پاسخ بهاین یک مدل مدرن از یک پروژه ملیه که نیاز به حمایت همه جانبه داره. واقعا وقتی حرف از اقتصاد مقاومتیه این پروژه با اسم منحصر به فردی که انتخاب شده میتونه کمک حال باشه. قشنگ میشه با رگولاتوری صحیح طلا رو به ریال نحیف گره زد و پشتوانه سازی کرد. تغییر پاردایم هم برای مردم و هم مسئولان نیاز مبرمه
@user17781703872115 ساعت پیشدر پاسخ بهسواره کی خبردارد از پیادهبرای مجلسیون و دولت معقول است بیش از 85 درصد مردم توان اداره زندگی و ندارن و از چند ماه دیکه تازه اثراتش در سفره ها نمایان میشه!
@user17781703872115 ساعت پیشدر پاسخ بهمسبب همه اینها مجلس است محلس هر طرح و مصوبه و ... چشمبستهتصویب ودیکته میکنه به دولتها مجلس نرخ تسعیروافزایش میده مجلس مخالف حذف ردیف ها غیر ضرور مجلس موافق جهش چند برابری ارز رسمی مجلس مجری حذف یارانه دارو و کالا اساسی مجلس رای اعتماد میده مجلس واکذاری ها غلط چون کروز و موافق بود و ...
@user17781703872115 ساعت پیشدر پاسخ بهاز سال 97 تا 401 دلار 900 برابر شده و شرکتها بزرک و بانک ها دقیقا کالاهارا ضرب در نرخ موهومی وسود شناسایی کردن ! حالا مجدد مجلس شبانه ارز و چندبرابر و شبانهسود باداورده نصیب اینها کرد وابرتورمش بر دوش مردم ! سیرمونی ندارید ؟ درامداین شرکتها چند برابر چندین کشوره !
@user17781703872115 ساعت پیشدر پاسخ بهطبق قانون هدفمندی قرار شد حاملها افزایش ودرامدش در صندوقی ریخته و به همه مردم دهند گران کزدن و به مردم ندادن !اینا رو حاج بابایی میکه
@user17781703872114 ساعت پیشدر پاسخ بهخیانت بزرگی مجلس به مردم و کشور کرد جهش چند برابری ارز رسمی و حذفیارانه دارو و کالا اساسی یک کودتا اقتصادی ضدماهیت مردم و اقتصادبود !
@user17781703872114 ساعت پیشدر پاسخ بهعملا مجلس بااین تصمیم غلط اخنیار و تعیین و نرخ گذاری تورم و ارز ونقدینگی و سپرددست همون عده صاحب انحصار و الیکارش وتراستی و همه ابرتورم بر دوش مردم !
@user17781703872114 ساعت پیشدر پاسخ بهدوستی پرسید چرا مانند بعد جنک عراق ، تورم کاهش نیافت ؟چون اون موقع الیکارش وارد اقتصادنشده بود مسولین طعم سیسمونی و پول نفت و ... نچشیده بودن الان منابع و اقتصاد در انحصار شبه دولتی است که انحصار داره سود اینا از خلق پول جهش ارز و تورم به ملت است تا بنکاهداری کنن و ریخت و پاش
@user17781703872114 ساعت پیشدر پاسخ بهحداقل حقوق و دستمزد در کشورها دیکه بین2000 تا 4000 دلار و اینجا فقط 100 دلاربعد میکه معقوله !? ما جنک و بردیم ، تحریم ها و ... بی اثر بود ولی به تصمیم ها غلط مجلس باختیم بدم باختیم
@user17781703872113 ساعت پیشمسولین این روزها حرف نزنن بهتره بیش ازین نمک بر زخم مردم داغ دیده و ستم کشیده نپاشید بهتره