از سال 97 تا 401 دلار 900 برابر شده و شرکتها بزرک و بانک ها دقیقا کالاهارا ضرب در نرخ موهومی وسود شناسایی کردن ! حالا مجدد مجلس شبانه ارز و چندبرابر و شبانهسود باداورده نصیب اینها کرد وابرتورمش بر دوش مردم ! سیرمونی ندارید ؟ درامداین شرکتها چند برابر چندین کشوره !