این خبر حذف شده است.

@MabelPines30 اردیبهشت 1405ما نونوایی محلمون نت پرو داره، فکر کنم میره دستور پخت نونهای آلمانی رو واسمون استخراج میکنه از دنیای وب. (فقط لواش میپزه) #اینترنتاین خبر حذف شده است.
@MabelPines30 اردیبهشت 1405هر 10 روز یه بار تلگرام واسه یه ساعت بدون فیلتر وصل میشه و مردم ذوق میکنندریغ از اینکه بدونن اینها تست فایرواله واسه قوی کردن فیلترینگ#اینترنتاین خبر حذف شده است.
@MabelPines30 اردیبهشت 1405زمانی که توی یه جامعه فقط idiotها ازدواج و زادآوری انجام بدن و eliteها دونه دونه از کشور خارج شن خود اون جامعه شروع میکنه به فروپاشی، چون دیگه اختلال در تصمیمگیری منطقی تبدیل به یه هنجار میشه، دوری از عقلانیت طبیعی میشه و عقبماندگی تکنولوژیک میشه افتخار.#اینترنت #اینترنت_را_وصل_کنیداین خبر حذف شده است.
@MabelPines30 اردیبهشت 1405من خودم تو آفرینش بیگبنگ زمین تشکیل مصر سومر بابِل هرمها جنگ تروآ اسکندر مقدونی امپراتوری روم مسیح تولد بودا سقوط روم هجرت اسلام فتح مکه شارلمانی جنگهای صلیبی چنگیزخان سقوط بغداد رنسانس چاپ گوتنبرگ سقوط قسطنطنیه کشف آمریکا کلمبوس reformation ظهور ناپلئون بودم ولی الان بحث بحث وطنه داش#اینترنت
@MabelPines29 اردیبهشت 1405صمیمیت و مهر و محبت میان مقامات آمریکایی 🥰#اینترنت
@MabelPines28 اردیبهشت 1405امروز #اینترنت رو قطع نگه دار، اصلا تا ماهها و سالها قطع نگهش دار، ولی وقتی تکنولوژی Direct to Cell روی گوشیها اومد که دیگه نمیتونی کاری کنی، فقط رسوایی و کینه مردمه که برات باقی میمونه، این نسل هم عین نسل 60 و 70 نیستن که فراموش کنن، بیست سال هم طول بکشه بالاخره یه جا یقه تو یا خونوادتو میگیرن
𝗠𝗮𝗯𝗲𝗹 | 𝗩𝟭 بازنشر داد
@howeida26 اردیبهشت 1405اعتراض به اینترنت طبقاتیقسمت اول: محور عدالت اجتماعی و حق برابر دسترسی به اینترنت با دسترسی به آب و برق برابر شده است. دسترسی به اینترنت یک حق انسانی و ضرورت اجتماعی است. نابرابری در کیفیت اینترنت شکاف میان طبقات جامعه را عمیقتر کرده و فرصتهای برابر برای پیشرفت را از دست افراد کمدرآمد میگیرد۵ MB
@MabelPines25 اردیبهشت 1405احتمالا پروکسی تنظیم کرده سیستمت، از تنظیمات غیرفعالش کناز وقتی نت ها ملی شده لب تابم به وای فای وصل میشه اما هیچی نمیاره حتی سایت های داخلی!!! بچه ها کسی بلده راهنمایی کنه چیکارش کنم؟#اینترنت
@MabelPines25 اردیبهشت 1405
@MabelPines25 اردیبهشت 1405من تو تلگرام آرشیو بزرگی از کتاب داشتم (چون پول خرید کتاب ندارم)، و چون پول سیستم و هارد درایو هم ندارم توی سرورهای تلگرام ذخیره میکردمشونواقعا دلتنگ کتابام هستم الانهر چی هم گفتی خودتی نفهم بیشعور#اینترنت #اینترنت_را_وصل_کنید #غزه #فلسطین #لبنان #حزب_الله #پزشکیان #قالیباف #آیت_الله_خامنهایاین خبر حذف شده است.
@MabelPines21 اردیبهشت 1405اینا مگه غذا هم میخورن؟ همشون که تو ویدئوها میگن ما گرسنهایم ولی بازم سنگر خیابون رو ول نمیکنیم، بعدشم اگه این نیروگاهاشون میتونن اینقدر برق تولید کنن چرا این همه قطعی برق داریم؟میدونم مثلا شوخیه، ولی برای تولید این انرژی باید معادل حدوداً 30 گیگاوات انرژی (غذا) مصرف بشه یعنی این کار حدود 25 گیگاوات ساعت در روز انرژی مصرف میکنه نه تولید. در حالی که تولید یه نیروگاه متوسط فسیلی 12+ گیگاوات ساعته در روزه.یه دلیلی داشته که تالا کسی اینکارو نکرده، حتی زمان برده داری.#اینترنت
@MabelPines21 اردیبهشت 1405حل مشکل برق کشور با کمک گرفتن از داوطلبان پویش جانفداایده و راهکارپویش ملی رکاب انرژی؛ هر ایرانی، یک نیروگاه کوچک
با سلام و احترام با توجه به شرایط کنونی کشور در حوزه انرژی، شامل ناترازی تولید و مصرف برق، افزایش تقاضا در فصول اوج مصرف، فشار بر زیرساختهای نیروگاهی و هزینههای سنگین توسعه ظرفیتهای جدید، ضرورت دارد که در کنار سیاستهای کلان و راهکارهای صنعتی، از ظرفیتهای مردمی و ایدههای نوآورانه نیز بهره گرفته شود. سالهاست که مفهوم «مشارکت مردمی» به عنوان یکی از ارکان پیشرفت کشور مطرح میشود. امروز شاید زمان آن رسیده باشد که این مشارکت را در قالبی نو و عملیاتی، در حوزه انرژی نیز تعریف کنیم. ایده «پویش ملی رکاب انرژی» بر این اساس شکل گرفته است که بخش قابل توجهی از جمعیت کشور، که همواره آمادگی خود را برای خدمت به وطن اعلام کردهاند، بتوانند در قالب یک برنامه سازمانیافته، روزانه بخشی از انرژی مورد نیاز کشور را از طریق تولید برق انسانی تأمین کنند. اگر فرض کنیم هر فردی که بر روی دوچرخه مولد برق رکاب میزند در هر ساعت به طور متوسط ۰.۰٧ کیلووات انرژی الکتریکی تولید کند (با احتساب ضریب درصد بازدهی)، و روزانه فقط ۲ ساعت رکاب بزند، و تنها ۳۰ میلیون نفر از جمعیت کشور، که پیشتر به عنوان جانفدایان محافظ وطن خود را معرفی کرده بودند، در این طرح مشارکت کنند، در این صورت روزانه ۴٢۰۰ مگاوات توان خالص و ١٧۵ مگاوات توان پیوسته میتواند تولید شود. این عدد، معادل ظرفیت چند نیروگاه متوسط کشور است و میتواند در ساعات اوج مصرف، نقش قابل توجهی در کاهش خاموشیها ایفا کند. مزایای این طرح: ١. تقویت همبستگی ملی از طریق مشارکت مستقیم مردم در حل یک مسئله راهبردی. ٢. ارتقای سلامت عمومی با گسترش فعالیت بدنی منظم. ٣. کاهش فشار بر شبکه در ساعات اوج مصرف. ۴. ایجاد فرهنگ صرفهجویی و مسئولیتپذیری انرژی. ۵. امکان استقرار تجهیزات در مدارس، دانشگاهها، پادگانها، ادارات و مجموعههای ورزشی. سازوکار اجرایی پیشنهادی: تجهیز اماکن عمومی به دوچرخههای مولد برق متصل به شبکه یا ذخیرهسازها. ارائه مشوقهایی مانند تخفیف در قبوض یا امتیازات رفاهی. راهاندازی سامانه ملی پایش مشارکت. تعریف بازههای زمانی مشخص برای تولید برق در ساعات اوج. این پیشنهاد در پی آن است که از ظرفیت انسانی کشور نه صرفاً به عنوان نیروی مصرفکننده، بلکه به عنوان «نیروی مولد» بهره گرفته شود. در شرایطی که توسعه نیروگاههای جدید نیازمند سرمایهگذاریهای سنگین و زمانبر است، بهرهگیری از انرژی انسانی میتواند به عنوان مکملی مردمی و کمهزینه مطرح شود. خواهشمند است این خبرگزاری محترم، در چارچوب پذیرش ایدهها و پویشهای راهکارمحور، این پیشنهاد را جهت بررسی کارشناسی و ایجاد گفتوگوی ملی منتشر نماید.
دولت جمهوری اسلامی ایران وزارت نیرو مجلس شورای اسلامی
@MabelPines21 اردیبهشت 1405
@MabelPines21 اردیبهشت 1405چون مردم ایران استاد عادیسازی شرایط و پذیرش ظلمن، آدم دیدم از نون شب زده رفته کانفیگ خریده که بره اینستا، در حالی که منی که تحقیقم مونده یا اونی که برنامهنویسه و نیاز واجب داره نمیخریم تا باز بشه که حالا میفهمم کارمون بیفایدست، تو دهن این ملت ربوت رو بگیری با ک#نش نفس میکشه ولی بازم تن به ذلت میدهاین خبر حذف شده است.
@MabelPines20 اردیبهشت 1405
@MabelPines19 اردیبهشت 1405اره خب طبق منطقت وقتی یکی داره از فیلتر شدن یوتوب داخل ایران و رنج مردم ایران کلی سود میبره و پول به جیب میزنه باید هم اصلا صداش در نیادهمین کومان و دار و دستهاش داشتن اندازه کشورایی مثل هلند و آلمان و فرانسه درآمد میگرفتن بخاطر فیلترینگ یوتوب تو ایران و یه بارم پویشی چیزی راه ننداختن واسه رفعشوظیفش نیست بیاد راجب اینا حرف بزنه ، فرض کن یکی که چنلش بخاطر گیم زده بیاد تحلیل های سیاسی کنه. جدا از اینکه حرفش بهایی نداره کار خیلی مسخره ای هم هست. #اینترنت
@MabelPines19 اردیبهشت 1405حس میکنم یه مقداری حقشونه اکثر این یوتوبرای خارجنشین به جای اینکه کمکی به مردم ایران بکنن و حداقل در زمینه بعضی مسائل آگاهسازی بکنن برای مخاطبای نوجوونشون، اومدن فاز از همهجا بیخبری گرفتن و فقط به دلقکبازی و عادیسازی شرایط پرداختن. (مثلا همین فیلترینگ)#اینترنتکومان استودیو رو بستن بخاطر هزینه #اینترنت
@MabelPines19 اردیبهشت 1405حس میکنم یه مقداری حقشونه اکثر این یوتوبرای خارجنشین به جای اینکه کمکی به مردم ایران بکنن و حداقل در زمینه بعضی مسائل آگاهسازی بکنن برای مخاطبای نوجوونشون، اومدن فاز از همهجا بیخبری گرفتن و فقط به دلقکبازی و عادیسازی شرایط پرداختن. (مثلا همین فیلترینگ)#اینترنتکومان استودیو رو بستن بخاطر هزینه #اینترنت
@MabelPines19 اردیبهشت 1405یه عده میان گلایه میکنن از خبرگزاری فارس که چرا راجع به اینترنت و مطالبات اقتصادی مردم خبر کار نمیکنه، بابا اینا هنوز بلد نیستن با ffmpeg کار کنن، حجم هر ویدیو تو خبراشون 50 مگابایته و براشون مهم نیست مردم چقدر بسته میسوزونن واسه خوندن خبرا، فکر میکنید به دغدغههای شما توجه میکنن؟#اینترنت
@MabelPines19 اردیبهشت 1405بیاییم با خودمون روراست باشیم، اگه فقط حدود ٧-٨ ماه (تا پایان سال) جون بکنیم و به هر آب و آتیشی بزنیم میتونیم به یک کشور جهان اولی مهاجرت کنیم (تحصیلی، کاری، پناهندگی، و...)، اونموقع دیگه نیازی به اینترنت داغون ایران نداریم و تا آخر عمرمون خودمونو نجات دادیم.اینجا هم بمونه واسه همین مخالفای اینترنت