حس می‌کنم یه مقداری حقشونه اکثر این یوتوبرای خارج‌نشین به جای اینکه کمکی به مردم ایران بکنن و حداقل در زمینه بعضی مسائل آگاه‌سازی بکنن برای مخاطبای نوجوونشون، اومدن فاز از همه‌جا بی‌خبری گرفتن و فقط به دلقک‌بازی و عادی‌سازی شرایط پرداختن. (مثلا همین فیلترینگ)#اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌محمدرضا‌
محمدرضا

@user177667528389  •  19 اردیبهشت 1405

کومان استودیو رو بستن بخاطر هزینه #اینترنت
22:15 - 19 اردیبهشت 1405