@Arash_APP13 اردیبهشت 1405Replying toانشالله امسال با همت مسولین و مردم بدون قطعی برق تابستان رو میگذرونیم
@Daneshjoykhaste13 اردیبهشت 1405«هر وات برقی که صرفهجویی میکنیم، یک موشک به نقشه دشمن است.»به زودی:«هر قطره آبی که صرفهجویی میکنیم، یک موشک به نقشه دشمن است.»«هر مولکول اکسیژنی که صرفهجویی میکنیم، یک موشک به نقشه دشمن است.»
@mmmohammaddd13 اردیبهشت 1405Replying toحالا که اینترنت برای اکثریت مردم قطعه برای از ما بهترون هم کلا قطع کنید تا نتونن بیت کوین استخراج کنند و نیاز نباشه وات وات کنید.
@user170910028671705510113 اردیبهشت 1405Replying toبه این بهره های سنگینی که بانکها و کارگزاری ها روی اعتبارات پرتفوی سرمایه گذاران میزنن رسیدگی کنید. 30 درصد بهره رو اعتبارات در شرایط جنگی که بورس بسته است وحشتناکه. شدین جمهوری رباخوار اسلامی ایران.
@user170910026158642912613 اردیبهشت 1405Replying toمردم هر چقدر هم صرفه جویی کنن.عزیزان با مصرف هر چی بیشتر برق برای ماینرهاشون نقشه ها رو نقشه براب میکنن.
@user17773981895913 اردیبهشت 1405Replying to andقیمت دارو و درمان برای همه سخت است. بیمه باید برای همه باشد و کامل . کسی که ندارد و بیمار است چکار باید بکنه .صفحه من را ببین در پویش ها شرکت کنیدhttps://farsnews.ir/user177715564218/1777373170977126974Demandلزوم بیمه درمان همگانی برای همه افراد جامعه
یکی از معضلات شهروندان، عدم پوشش بیمه پزشکی است. حتی در بیمه تأمین اجتماعی خویشفرما که تا سه ماه فرصت پرداخت حق بیمه وجود دارد، در طول این سه ماه هیچگونه پوشش بیمهایبرای فرد برقرار نیست. هر فرد، چه دارای شغل و درآمد باشد و چه بدون آن، در زمان بیماری باید تحت پوشش بیمه درمان قرار گیرد. متأسفانه شرکتهای بیمه از جمله سازمان تأمین اجتماعی، به بهانههای مختلف از ارائهی این پوشش خودداری میکنند. دولت باید پوشش کامل بیمه درمان را برای همه افراد جامعه تضمین کند. در شرایط کنونی، با افزایش قیمت دارو و خدمات درمانی، حتی افراد دارای بیمه نیز با مشکلات جدی مواجهاند؛ اما نبود پوشش بیمه، این بحران را بسیار سختتر میسازد. بنابراین، پوشش بیمه درمانی حق مسلم و شهروندی هر فرد است و باید به عنوان یک ضرورت اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.
سازمان تامین اجتماعی کشور
100Claim report1000Follow up from the relevant official
@user17773981895913 اردیبهشت 1405Replying to andبا پول یارانه یک کیلو گوشت نمیشه خرید کاری به سیاست ندارم.یک سبد کالا چهارتا تخم مرغ ؛ یکم گوشت که حق همه هست . راحت نگذر حمایت کن به گوش چهارتا مسول برسه یارانه که میدهند پول یک مرغ هم نیست https://farsnews.ir/user177715564218/1777557552085306872Demandمطالبه تبدیل یارانه نقدی به حداقل سبد مواد خوراکی
یارانه نقدی فعلی با افزایش قیمتها و نرخ تورم هیچگونه تناسبی ندارد و قدرت خرید خانوارها را در تأمین نیازهای اولیه، بهویژه مواد خوراکی، بهشدت کاهش داده است. لازم است سیاست یارانهای کشور به سمت تأمین حداقلی از اقلام ضروری مانند گوشت، برنج، روغن و سایر مواد پایه غذایی تغییر کند تا امکان دریافت حداقل کالری و مواد مغذی برای همه اقشار جامعه فراهم شود.
100Claim report1000Follow up from the relevant official
@user17759157044013 اردیبهشت 1405مردم لامپ ها را خاموش کنند تا جنگ طلبان به هدف خود برسند! ظاهرا این خانم نمی داند قبل از جنگ هم کمبود برق داشتیم و هیچگونه سرمایه گذاری حدیدی هم صورت نگرفته ! راستی به جای این کارها چرا تصمیم نگیریم مثل همع دنیا زندگی کتیم! چرا با توجه به توان مان ادعا نکتیم ؟و...
@user17659515387013 اردیبهشت 1405Replying toاموال مدیران بیکفایت را باید به نفع مردم مصادره کرد.دلیل اینهمه گرانی چیست چه کسانی مجرمند.مقاومت فقط برای مردم نیست .دزد را چه کسی بگیرد
@Adel_Shirazy13 اردیبهشت 1405Replying toبرای مقابله با دشمن آماده شوید :https://farsnews.ir/Adel_Shirazy/1775254060234251232آغاز آموزش آنلاین نیروهای مردمی جانفدا
آموزش رایگان نیروهای مردمی جانفدا در حوزه دفاع شخصی، اینبار در بستر آنلاین و از طریق اپلیکیشن تخصصی «دفاع شخصی خیابانی» با تدریس استاد عادل شیرازی آغاز شده است.این اپلیکیشن با هدف ارتقای توانمندیهای رزمی و مهارتی آحاد مردم، بهویژه رزمندگان مردمی در شرایط حساس، اقدام به ارائه دورههای آموزشی سا…Show moreShow this thread
@user17773981895913 اردیبهشت 1405Replying to andبحران مسکن ساخته پلتفرم هایی مثل دیوار و سواستفاده بعضی سازندگان و مالکین است .صفحه من را ببین در پویش های دیگر شرکت کنhttps://farsnews.ir/user177715564218/1777647243888578863ساماندهی بازار اجاره و پایان دادن به انحصار مالکان در پلتفرمهایDemandساماندهی بازار اجاره و پایان دادن به انحصار مالکان در پلتفرمهای
در وضعیت کالاهای اساسی تولید کننده و شبکه واسطه حق تعیین قیمت را ندارد . اما در برابر مسکن دولت سکوت کرده است و مالکین و سازنده ها بطور انحصاری خودشان قیمت گذاری میکنند. همچنین خودشان تصمیم میگیرند مستاجر را انتخاب کنند و یکطرفه شرایط را به مستاجر تحمیل کنند . باز بودن دست مالکان در پلتفرم هایی مانند دیوار و شیپور این انحصار را ایجاد کرده است . لذا دولت باید ضمن ممنوعیت اجازه به تعیین قیمت توسط مالکان ؛ خود دولت از طریق پلتفرم اختصاصی املاک و اسکان قیمت گذاری را انجام دهد و انحصار را از مالکان برای تعیین قیمت بگیرد. یعنی قیمت گذاری براساس کارشناسی انجام شود . بعد از کارشناسی ملک اجازه آگهی شدن را داشته باشد. یعنی بطور خلاصه ۱ـ پلتفرم هایی مانند دیوار و شیپور حق آگهی ملک را نداشته باشند و فقط از طریق سامانه املاک مکانهای اجاره تعیین شوند و با کارشناسی تعیین اجاره بها بشود ۲ـ مالک حق انتخاب مستاجر را براساس سلیقه نداشته باشد . همین سابقه سلیقه ای مالکین باعث شده فرهنگ جامعه به سمت فرزند کمتر برود . ۳ـسابقه مستاجر و مالک ثبت شود در صورت بروز مشکلات حقوقی در سابقه آنها ثبت شود . اینطوری بعضی از مالکین یا مستاجرین که رفتارهای نامناسب داشته باشند مثل عدم پرداخت بموقع اجاره یا مشابه در سابقه آنها ثبت شود و پرونده قضایی آنها درصورت تشکیل به سرعت نتیجه برسد ...
قوه قضاییه, قوه مجریه, قوه مقننه
100Claim report1000Follow up from the relevant official
@user170910009111683845113 اردیبهشت 1405Replying toانشاالله، حتما کمک خواهیم کرد. با دل و جان🌺💚🤍❤️🌺
@Power_Progress_Pride13 اردیبهشت 1405Replying toپنلهای خورشیدی بر منازل و ساختمانها در خیلی از استانهای آفتابگیر میتواند کمک کند.
@useredige13 اردیبهشت 1405Replying toما از این نکاتی که گفته شده بیشتر هم رعایت میکنیم اما مسئولین میگن آب کم مصرف کنید کنید، تخفیف در قبض بگیرید. چرا نمیان بپرسن در این خانه چند نفر هستید؟ میزان آب مصرفی خانواده ۳ نفره با ۶ نفره متفاوت هست. تخفیف نمیخوایم ولی هی میگن از الگو مصرف بالاترید! آدم حس میکنه داره آب و برق حروم میکنه.
@user17776354578513 اردیبهشت 1405Replying toصرفه جوییرو سالهاست داریم میکنیم، ولی یه سوال،فرزندان برخی مسولین و افرادی که وام کلان گرفتن بدون پس دادن اونا چی؟ والله که کاخ هاشون اندازه یه خیابون مصرف اب و برق و گاز داره،اینا نفوذیاگه نیستن چین پس!مردم و مملکت تا کی باید تاوان زیاده خواهی یه عده رو بدنکمر مردم شکست از گرونی و تورم
@Iranehamdel13 اردیبهشت 1405Replying toDemandبازگشایی سریع بورس و پایان تصمیمات انفعالی؛ مطالبه جدی جامعه
دشمن ، قبل و بعد حمله ،به بررسی اهداف و نتایج آن میپردازد . و آنرا تحلیل میکند. زدن زیرساخت و سقوط بورس ایران ،دقیقا همان چیزی بود که میخواستند . آقایان مشاور و کارشناسان و تصمیم گیران محترم!!!تعطیل بودن بورس،یعنی مخابره ضعف،به دشمن امریکایی-صهیونی . بزرگ ترین هدف آمریکا، به زمین زدن اقتصاد و بورس کشور و کاهش ارزش ریال بوده تا اقتصاد و کشور را زمین گیر و ناتراز سازد. تعطیلی بورس ،آب ریختن در ،آسیاب دشمن است پس،اولا سریعا زیرساخت ها را درست و خسارت ناشی از آن را از جیب و اموال ،کسانی که باعث آن شده اند بگیرید. مسئولان و مشاورانی که وضع کشور را با خطای محاسباتی ،عمدی یا غیر عمدی به این حال و روز انداختند خلع مسئولیت و برکنار و خسارات وارده از اموال آنها گرفته شود. دوما ،با تعطیل کردن بورس کشور ، باعث صدمه زدن به اقتصاد و اعتماد و غرور ملی مردم شده اید. بورس هر کشور ،نماد اقتدار و سربلندی و قدرت است و مسئولان و مردم کشورها، روی بورس خود ،غرور دارند و خط قرمزشان است . حق مسلم این کشور بزرگ و قدرتمند باید بازار سرمایه عزتمند و مقتدر باشد. اینگونه آب، بر آسیاب دشمن نریزید و مشاورانی که به تعطیلی بازار توصیه کردند را عزل و محاکمه کنید ،که ظن نفوذ میرود که ،خواسته و ناخواسته ،به دشمن پیام پیروزی را مخابره میکنند. بورس را سبز و با قدرت باز کنید. محدودیت در دامنه نوسان،خود از آن مشاوره هایی است که به بازار ،سیگنال ضعف مخابره میکند . پس حتی به جای دامنه نوسان ۳، با دامنه نوسان ۵ و سراسر سبز ، بازار را با اقتدار باز کنید. طوری باز کنید که دندان شکن و دشمن شکن باشد و مشت محکمی بر دهان نفودی های دشمن خارجی باشید. انشالله شک نکنید کا مشاوری که محدودیت دامنه و یا احتیاط را به مسئول مربوطه القا میکند یا نادان است و یا نفودی. اگر با قدرت باز کنید و سراسر سبز ،نه تنها خروج سرمایه نخواهید داشت،بلکه مردم را از فروش منصرف و بهرسمت خرید سوق خواهد داد. بازارهای موازی ،مثل دلار و ارز اجنبی و خارجی باید از رونق بیافتد و بانک مرکزی به جای کاسبی با دلار و سکه ،با سهام کاسبی کند. مشت بر دهان کسانی بزنید که از اقتدار بازار سرمایه ایران متنفر هستند. پس همه نمادها بازار را سبز پوش و پرقدرت باز کنید ،نه فقط نمادهای شاخص ساز را. اگر فقط نماد های شاخص ساز سبز باشند ،این فقط ضعف و دستکاری بازار ، و پیام رانت و فساد را مخابره میکند. باید تا مدت ها کلیت بازار را سبز نگه دارید و اگر جنگی شد،اینبار آنرا نبندید. مثل دیگر کشورها از بورس،خود جانانه دفاع کنید. بستن بازار ،یگ خطای راهبردی و خطای محاسباتی بزرگ است ،که توسط مشاوران ناکارآمد ،به صورت خواسته و ناخواسته به مسئولان القا و یا دیکته شده است. این تعطیلی به دشمن سیگنال موفقیت داده و میدهد. پس ،تا دیر نشده با اقتدار و صلابت آنرا باز کنید. کاری کنید که ،یکبار برای همیشه، بازار سرمایه و سهام ،در مقابل دلار آمریکایی قد علم کند و آنرا بر زمین بزند. با تقویت بازار سرمایه و روان شدن پول ها به تولید ،بازار کسب و کار را رونق و اشتغال را افزایش دهید. با افزایش تولیدات ،قیمت ها و تورم کاهش یافته ، و دشمن با دیدن رونق در اشتغال و کسب کار در مذاکرات نرمش نشان میدهد.
رئیس جمهور محترم, قوه قضائیه, سازمان ها و نهادهای اطلاعاتی،بازرسی و نظارتی, سران قوا, سازمان بورس و اوراق بهادار تهران, اعضای ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی بورس, شورای عالی بورس, بانک مرکزی آقای همتی, وزیر اقتصاد آقای مدنی زاده, رئیس سازمان بورس آقای صیدی
100Claim report1000Follow up from the relevant official
@Iranehamdel13 اردیبهشت 1405Replying toDemandبازگشایی سریع بورس و پایان تصمیمات انفعالی؛ مطالبه جدی جامعه
دشمن ، قبل و بعد حمله ،به بررسی اهداف و نتایج آن میپردازد . و آنرا تحلیل میکند. زدن زیرساخت و سقوط بورس ایران ،دقیقا همان چیزی بود که میخواستند . آقایان مشاور و کارشناسان و تصمیم گیران محترم!!!تعطیل بودن بورس،یعنی مخابره ضعف،به دشمن امریکایی-صهیونی . بزرگ ترین هدف آمریکا، به زمین زدن اقتصاد و بورس کشور و کاهش ارزش ریال بوده تا اقتصاد و کشور را زمین گیر و ناتراز سازد. تعطیلی بورس ،آب ریختن در ،آسیاب دشمن است پس،اولا سریعا زیرساخت ها را درست و خسارت ناشی از آن را از جیب و اموال ،کسانی که باعث آن شده اند بگیرید. مسئولان و مشاورانی که وضع کشور را با خطای محاسباتی ،عمدی یا غیر عمدی به این حال و روز انداختند خلع مسئولیت و برکنار و خسارات وارده از اموال آنها گرفته شود. دوما ،با تعطیل کردن بورس کشور ، باعث صدمه زدن به اقتصاد و اعتماد و غرور ملی مردم شده اید. بورس هر کشور ،نماد اقتدار و سربلندی و قدرت است و مسئولان و مردم کشورها، روی بورس خود ،غرور دارند و خط قرمزشان است . حق مسلم این کشور بزرگ و قدرتمند باید بازار سرمایه عزتمند و مقتدر باشد. اینگونه آب، بر آسیاب دشمن نریزید و مشاورانی که به تعطیلی بازار توصیه کردند را عزل و محاکمه کنید ،که ظن نفوذ میرود که ،خواسته و ناخواسته ،به دشمن پیام پیروزی را مخابره میکنند. بورس را سبز و با قدرت باز کنید. محدودیت در دامنه نوسان،خود از آن مشاوره هایی است که به بازار ،سیگنال ضعف مخابره میکند . پس حتی به جای دامنه نوسان ۳، با دامنه نوسان ۵ و سراسر سبز ، بازار را با اقتدار باز کنید. طوری باز کنید که دندان شکن و دشمن شکن باشد و مشت محکمی بر دهان نفودی های دشمن خارجی باشید. انشالله شک نکنید کا مشاوری که محدودیت دامنه و یا احتیاط را به مسئول مربوطه القا میکند یا نادان است و یا نفودی. اگر با قدرت باز کنید و سراسر سبز ،نه تنها خروج سرمایه نخواهید داشت،بلکه مردم را از فروش منصرف و بهرسمت خرید سوق خواهد داد. بازارهای موازی ،مثل دلار و ارز اجنبی و خارجی باید از رونق بیافتد و بانک مرکزی به جای کاسبی با دلار و سکه ،با سهام کاسبی کند. مشت بر دهان کسانی بزنید که از اقتدار بازار سرمایه ایران متنفر هستند. پس همه نمادها بازار را سبز پوش و پرقدرت باز کنید ،نه فقط نمادهای شاخص ساز را. اگر فقط نماد های شاخص ساز سبز باشند ،این فقط ضعف و دستکاری بازار ، و پیام رانت و فساد را مخابره میکند. باید تا مدت ها کلیت بازار را سبز نگه دارید و اگر جنگی شد،اینبار آنرا نبندید. مثل دیگر کشورها از بورس،خود جانانه دفاع کنید. بستن بازار ،یگ خطای راهبردی و خطای محاسباتی بزرگ است ،که توسط مشاوران ناکارآمد ،به صورت خواسته و ناخواسته به مسئولان القا و یا دیکته شده است. این تعطیلی به دشمن سیگنال موفقیت داده و میدهد. پس ،تا دیر نشده با اقتدار و صلابت آنرا باز کنید. کاری کنید که ،یکبار برای همیشه، بازار سرمایه و سهام ،در مقابل دلار آمریکایی قد علم کند و آنرا بر زمین بزند. با تقویت بازار سرمایه و روان شدن پول ها به تولید ،بازار کسب و کار را رونق و اشتغال را افزایش دهید. با افزایش تولیدات ،قیمت ها و تورم کاهش یافته ، و دشمن با دیدن رونق در اشتغال و کسب کار در مذاکرات نرمش نشان میدهد.
رئیس جمهور محترم, قوه قضائیه, سازمان ها و نهادهای اطلاعاتی،بازرسی و نظارتی, سران قوا, سازمان بورس و اوراق بهادار تهران, اعضای ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی بورس, شورای عالی بورس, بانک مرکزی آقای همتی, وزیر اقتصاد آقای مدنی زاده, رئیس سازمان بورس آقای صیدی
100Claim report1000Follow up from the relevant official
@user17517098061813 اردیبهشت 1405Replying to andDemandبازگشایی سریع بورس و پایان تصمیمات انفعالی؛ مطالبه جدی جامعه
دشمن ، قبل و بعد حمله ،به بررسی اهداف و نتایج آن میپردازد . و آنرا تحلیل میکند. زدن زیرساخت و سقوط بورس ایران ،دقیقا همان چیزی بود که میخواستند . آقایان مشاور و کارشناسان و تصمیم گیران محترم!!!تعطیل بودن بورس،یعنی مخابره ضعف،به دشمن امریکایی-صهیونی . بزرگ ترین هدف آمریکا، به زمین زدن اقتصاد و بورس کشور و کاهش ارزش ریال بوده تا اقتصاد و کشور را زمین گیر و ناتراز سازد. تعطیلی بورس ،آب ریختن در ،آسیاب دشمن است پس،اولا سریعا زیرساخت ها را درست و خسارت ناشی از آن را از جیب و اموال ،کسانی که باعث آن شده اند بگیرید. مسئولان و مشاورانی که وضع کشور را با خطای محاسباتی ،عمدی یا غیر عمدی به این حال و روز انداختند خلع مسئولیت و برکنار و خسارات وارده از اموال آنها گرفته شود. دوما ،با تعطیل کردن بورس کشور ، باعث صدمه زدن به اقتصاد و اعتماد و غرور ملی مردم شده اید. بورس هر کشور ،نماد اقتدار و سربلندی و قدرت است و مسئولان و مردم کشورها، روی بورس خود ،غرور دارند و خط قرمزشان است . حق مسلم این کشور بزرگ و قدرتمند باید بازار سرمایه عزتمند و مقتدر باشد. اینگونه آب، بر آسیاب دشمن نریزید و مشاورانی که به تعطیلی بازار توصیه کردند را عزل و محاکمه کنید ،که ظن نفوذ میرود که ،خواسته و ناخواسته ،به دشمن پیام پیروزی را مخابره میکنند. بورس را سبز و با قدرت باز کنید. محدودیت در دامنه نوسان،خود از آن مشاوره هایی است که به بازار ،سیگنال ضعف مخابره میکند . پس حتی به جای دامنه نوسان ۳، با دامنه نوسان ۵ و سراسر سبز ، بازار را با اقتدار باز کنید. طوری باز کنید که دندان شکن و دشمن شکن باشد و مشت محکمی بر دهان نفودی های دشمن خارجی باشید. انشالله شک نکنید کا مشاوری که محدودیت دامنه و یا احتیاط را به مسئول مربوطه القا میکند یا نادان است و یا نفودی. اگر با قدرت باز کنید و سراسر سبز ،نه تنها خروج سرمایه نخواهید داشت،بلکه مردم را از فروش منصرف و بهرسمت خرید سوق خواهد داد. بازارهای موازی ،مثل دلار و ارز اجنبی و خارجی باید از رونق بیافتد و بانک مرکزی به جای کاسبی با دلار و سکه ،با سهام کاسبی کند. مشت بر دهان کسانی بزنید که از اقتدار بازار سرمایه ایران متنفر هستند. پس همه نمادها بازار را سبز پوش و پرقدرت باز کنید ،نه فقط نمادهای شاخص ساز را. اگر فقط نماد های شاخص ساز سبز باشند ،این فقط ضعف و دستکاری بازار ، و پیام رانت و فساد را مخابره میکند. باید تا مدت ها کلیت بازار را سبز نگه دارید و اگر جنگی شد،اینبار آنرا نبندید. مثل دیگر کشورها از بورس،خود جانانه دفاع کنید. بستن بازار ،یگ خطای راهبردی و خطای محاسباتی بزرگ است ،که توسط مشاوران ناکارآمد ،به صورت خواسته و ناخواسته به مسئولان القا و یا دیکته شده است. این تعطیلی به دشمن سیگنال موفقیت داده و میدهد. پس ،تا دیر نشده با اقتدار و صلابت آنرا باز کنید. کاری کنید که ،یکبار برای همیشه، بازار سرمایه و سهام ،در مقابل دلار آمریکایی قد علم کند و آنرا بر زمین بزند. با تقویت بازار سرمایه و روان شدن پول ها به تولید ،بازار کسب و کار را رونق و اشتغال را افزایش دهید. با افزایش تولیدات ،قیمت ها و تورم کاهش یافته ، و دشمن با دیدن رونق در اشتغال و کسب کار در مذاکرات نرمش نشان میدهد.
رئیس جمهور محترم, قوه قضائیه, سازمان ها و نهادهای اطلاعاتی،بازرسی و نظارتی, سران قوا, سازمان بورس و اوراق بهادار تهران, اعضای ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی بورس, شورای عالی بورس, بانک مرکزی آقای همتی, وزیر اقتصاد آقای مدنی زاده, رئیس سازمان بورس آقای صیدی
100Claim report1000Follow up from the relevant official