3 مه 2026

این نیروگاه عظیم نامرئی را دریابیم

در شرایطی که حملات اخیر به تأسیسات انرژی کشور، شبکه برق را در یکی از حساسترین دوره‌های خود قرار داده است، «سمیه خداپرست»، مدیریت هوشمندانه مصرف در خانه‌ها را خط مقدم پدافند غیرعامل نامید. او تأکید کرد: «هر وات برقی که صرفه‌جویی می‌کنیم، یک موشک به نقشه دشمن است.»
مردم لامپ ها را خاموش کنند تا جنگ طلبان به هدف خود برسند! ظاهرا این خانم نمی داند قبل از جنگ هم کمبود برق داشتیم و هیچگونه سرمایه گذاری حدیدی هم صورت نگرفته ! راستی به جای این کارها چرا تصمیم نگیریم مثل همع دنیا زندگی کتیم! چرا با توجه به توان مان ادعا نکتیم ؟و...
11:31 - 3 مه 2026

24 واکنش
5717 بازدید



2 پاسخ

در پاسخ به
الان وسط مذاکرات به وطن ما تجاوز کردن و کوچیک و بزرگ ما را به خاک و خون کشیدن اون وقت شما میگی مثل همه ی دنیا زندگی کنیمیعنی الان بریم عذرخواهی کنیم که به ما حمله کردن!!!

در پاسخ به
هنوز امثال تو تووی توهم این هستند چون گفتین مرگ بر اسراییل به ما حمله کردن؟؟؟ حد ****** شماها مثال زدنیه! لابد رضا شاه هم مرگ بر امریکا میگفت که توو جنگ جهانی کشور را اشغال و قحطی درست کردند .میفهمی جنگ جهانیه و مجبوری وسط این جنگ بجنگی تا بجای اینکه سهم دیگران بشی سهم خواهی کنی برای نظم آینده؟؟