369***9 پاسخ داد
@miladmaniee10 خرداد 1405پزشکیان: باید واقعیتهای موجود را برای مردم تبیین کنیم
رئیس جمهور نوشت: باید واقعیتهای موجود را برای مردم تبیین کنیم تا همه بخشهای جامعه در حل مشکلات مشارکت داشته باشند.
369***9 پاسخ داد
@Alirezarezaei126 خرداد 1405نت بین الملل و تهدیدهای هن،باید مدیریت شود!نگاه صفر یکی، قطع یا وصل کامل هر دو اشتباه است.
@MKZ946 خرداد 1405در پاسخ بهالانم همچین وصل نیست، خیلی سایتها و برنامهها یا فیلتر هست یا ایران رو تحریم کردنتنها فرقش تغییر تعرفه کانفیگ فروش هاست
369***9 پاسخ داد
@user17680562166217 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبه قول شاعر گفتنی هر چه مرا تبر بزنی ، خار نشد ، جوانه میشود..آقای ترامپ قمارباز با این کارها نمیتوانی جمهوری اسلامی را از مسیر پیشرفت و توسعه خارج کنی.. چه بخواهی نخواهی ما حالا به عنوان ابرقدرت نوظهور در دنیا مطرح هستیم.در جنگ پوزه ات را به خاک زدیم در دیپلماتی هم همینطور، به زودی در اقتصاد هم
@MKZ9417 اردیبهشت 1405در پاسخ به وهرجوری تو این ۵۰ سال پیش رفت بعدشم همونطور پیش میره...اقتصاد با شعار درست نمیشه برادر من
369***9 پاسخ داد
@Emoazeni16 اردیبهشت 1405وال استریت ژورنال: هرمز دیگر مثل قبل نمیشود
وال استریت ژورنال اعلام کرد، تردد روزانه ۱۳۰ کشتی در تنگه هرمز پیش از جنگ به چند فروند سقوط کرده و حتی در صورت موفقیت کامل عملیات نظامی آمریکا، این آبراه هرگز به سطح قبل از جنگ باز نخواهد گشت.
369***9 پاسخ داد
@Roham_alimohammadi13 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاز یه طرف مقامات ما میگن محاصره بیاثر و نمایشیه از طرف دیگه به امریکا میگن حتما باید محاصره رو لغو کنیاگه نمایشی و بیاثره، این اصرار به لغوش چی میتونه باشه؟
@MKZ9413 اردیبهشت 1405در پاسخ به وآمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکندامام خمینی (ره)پس هر غلطی که میبینی کار خودمونه
369***9 پاسخ داد
@TM_9111 اردیبهشت 1405پیام جدید فرمانده هوافضای سپاه خطاب به ملت ایران
پیام جدید فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران منتشر شد.
369***9 پاسخ داد
369***9 پاسخ داد
@bitafavot26 فروردین 1405در پاسخ بهلبنان در حال خیانت به حزب الله و ایران هست ، ما همچنان فقط نظاره گر هستیم
@MKZ9426 فروردین 1405در پاسخ به ولبنان در حال حفظ منافع ملی خودش هست و نیاز به دخالت خارجی نداره، میتونن از پسش بر بیان نگرانشون نباش
369***9 پاسخ داد
@iranjaneman20 فروردین 1405در پاسخ بهاتصال مجدد #اینترنت مساوی است با فتنه ای جدید ،انشاالله که وصل نشود اما اگر هم مصلحت چنین ایجاب کرد ،مانند چین باید بطور دقیق ،هوشمند و متمرکز کنترل شود.و اینکه همانطور که تیک تاک در آمریکا مسدود است ما هم میتوانیم اینستا ،تلگرام و توییتر(ایکس) و... که مخالف منافع ایران عزیز ما هستند را مسدود کنیم.
369***9 پاسخ داد
@poyan136919 فروردین 1405شمام یاد بگیر به جمهوری اسلامی افتخار کنی
این خبر حذف شده است.
369***9 پاسخ داد
@Hamzehlouei26 دی 1404بازار تجریش در شامگاه جمعه
بازار تجریش در شامگاه جمعه ۲۶ دی ۱۴۰۴ شب شلوغی را با حضور مردم برای خرید نیاز های خود سپری کرد.عکس: زینب حمزه لویی#بازار_تجریش#تجریش#تهران
@MKZ9426 دی 1404در پاسخ بهمن نه دانشجوام نه سئوکارم نه برنامه نویسم نه رمزارز کار میکنم. یه ایرانی هستم و اینترنت رو مثل چیزهای دیگه حق غیر قابل انکار شهروندی میبینیم. نوع استفاده از اون هم فقط و فقط به خودم مربوط میشه و کسی حق نداره از من پرسش کنه به چه سایتهایی سر میزنی یا اینکه در روز چند ساعت اینترنت استفاده میکنی