بازنشر حداکثری https://farsnews.ir/user177344735251/1774906526259560953
این خبر حذف شده است.
@user17734473525131 مارس 2026در پاسخ بهبازنشر حداکثری https://farsnews.ir/user177344735251/1774906526259560953این خبر حذف شده است.
@user170910038079533756931 مارس 2026در پاسخ بهخداوند این ملت را از خشک سالی دروغ و دشمنان جاهلی مثل ایشان دور نگه دارد .
@Barbat31 مارس 2026در پاسخ بهطرحهای پس از جنگ 😀😁😁 چه امیدی هم داره به پس از جنگ .. بازی تازه شروع شده کدوم پس از جنگ خوک کثیف ... زمین سوخته تحویلت میدیم .. صبر کن ببین پس از جنگ چیزی ازتون میمونه یا نه ....پس از جنگ😀
@Persiansoldier31 مارس 2026در پاسخ بهببین قراره زنده بمونی یا اگر سالم جستی اصلا بعدش میتونی راحت روی زمین چرخ بزنی
@Shaghayegh1ashk31 مارس 2026بزرگترین شکست استراتژیک موساد در چند دهه اخیر؛ مردمی بودند که خیابانها را رها نکردند. به گفته نیویورکتایمز و نیویورکر؛ ریشه اختلافات میان ترامپ، نتانیاهو و موساد حماسهسازی مردم ایران بود. به طوری که جنگی که قرار بود چندروزه تمام شود از ماه عبور کرد! رژیم مقتدرتر شد و اتحاد ایرانیان بیشتر شد.
@Shaghayegh1ashk31 مارس 2026در پاسخ بهنکته دوم؛ تنگه هرمز را تنگسیری برای همیشه بست، و میراث او را یارانش حفظ خواهند کرد. ورود انصارالله و بابالمندب هم باعث میشود نیروهای مقتدر دریایی، تمامی معدود راههای دور زدن را هم از بین ببرد.لنگر بیندازید. به اذن و امرِ مکتب تنگسیری؛ حتی یک کایاک با پرچم بارابادوس هم عبور نمیکند.
@user17686101122931 مارس 2026در پاسخ بهدر نقل قول این خبر توضیح دادم چه کار میخواهد کند. اما ما هم بلدیم چگونه نگذاریم ✌✌✌🇮🇷🇮🇷🇮🇷
@user17622305799531 مارس 2026در پاسخ بهامیراامومنین ع فرمودند انسان می تواند از حیوان پست تر و از فرشتگان بالاتر باشد چرا که آنان براساس خلقت پروردگار هستند و قدرت اختیاری ندارند لذا انسان با انتخاب خود می تواند پست تر یا برتر باشد. خواستم خواهش کنم این موجودات کثیف و عین نجاست رو با خوک و سگ و... خطاب نکنین.
@user17622305799531 مارس 2026در پاسخ بهچون این موجودات چه گناهی کردند که این کثافات و نجاسات را با نام این ها مورد خطاب قدار بدیم🙏🙏🙏🙏
@pejmaaan31 مارس 2026در پاسخ بهتا حالا که میگفتن اومدن کمک مردم ایران آزاد بشن، پس چی شد اون حرفها ؟ترامپ میگه برا نفت اومدیم این میگه ایران میخواسته بمب اتم بسازه و موشکی بسازه که باهاش به آمریکا بمب اتم بزنه!!😁خوب کره شمالی که ساخت چی شد؟؟موشک اتمی زد تو آمریکا ؟بهانه بهتر نداشتی الان بعد از این گندت؟#بزن_که_خوب_میزنی
@al_aghsa31 مارس 2026در پاسخ بهکشورهای حاشیه خلیج فارس تا زمانی که تمام هزینه های جنگ و خسارات مادی به ایران ندهند نباید اب خوش از گلوشون پایبن برود
@user17079254697431 مارس 2026در پاسخ بهانشاءالله دهان این ابرجنایتکار تاریخ بشریت را با موشک پر خواهیم کرد
@usercbgfjhvfhkhbhg366467631 مارس 2026پاسخ های قوی تر ما باید تا پشیمانی و سپس قصاص این ملعون ادامه داشته باشه
@Alireza137431 مارس 2026در پاسخ بهگیریم که تنگه رو دور زدی، سناریو روز قیامت ما که شامل نابودی تمام پالایشگاه های منطقه هست رو چطور برای اروپا، هند و .... توجیه میکنی؟!ایران نابود بشه کل دنیا رو وارد عصر ذغال سنگ و پِهِن گاو میکنیم.
@Terita31 مارس 2026در پاسخ بهانجام خواهند داد اگر ما فرصتش را با آتش بس به آنها بدهیم !!!چند سال دیگر به ما حمله خواهند کرد و آنوقت اهرم فشاری بنام تنگه هرمز وجود ندارد!!!این را مردم و نظامیان میدانند ولی مسئولین نه !!!
@usercbgfjhvfhkhbhg366467631 مارس 2026در پاسخ بهنابودش کنید این نتانیای ملعون رو.فرصت به این کفتار خون آشام نباید داد