امیراامومنین ع فرمودند انسان می تواند از حیوان پست تر و از فرشتگان بالاتر باشد چرا که آنان براساس خلقت پروردگار هستند و قدرت اختیاری ندارند لذا انسان با انتخاب خود می تواند پست تر یا برتر باشد. خواستم خواهش کنم این موجودات کثیف و عین نجاست رو با خوک و سگ و... خطاب نکنین.